The DNA Journey vine în România: poți pleca într-o călătorie pe baza propriului ADN The DNA Journey vine în România: poți pleca într-o călătorie pe baza propriului ADN
Motorul de căutare a ofertelor de călătorie momondo lansa anul trecut trecut proiectul The DNA Journey. Ca parte a cercetării inițiale, momondo invitase 67 de... The DNA Journey vine în România: poți pleca într-o călătorie pe baza propriului ADN

Motorul de căutare a ofertelor de călătorie momondo lansa anul trecut trecut proiectul The DNA Journey.

Ca parte a cercetării inițiale, momondo invitase 67 de persoane obișnuite din întreaga lume să participe în cadrul unui proiect în aprilie 2016, care a fost documentat sub forma unui film. Participanților li s-a propus să facă un test ADN pentru a afla mai multe despre originile lor. Aceștia și-au exprimat, totodată, așteptările cu privire la rezultatele testului. După câteva săptămâni, participanții au fost chemați pentru a li se prezenta rezultatele.

„Rezultatele cercetării confirmă experiența noastră de lucru cu persoanele care doresc să înțeleagă profilul ADN-ului lor. Cei mai mulți sunt foarte surprinși când află că originea lor geografică este mai diversă decât credeau. Noi, în medie, avem rădăcini genetice în patru regiuni la nivel global, ceea ce depășește, așadar, cu mult limita de două țări”, spunea la acel moment Brad Argent, purtător de cuvânt AncestryDNA, cel mai mare furnizor mondial de testare a ADN-ului personal, partenerul momondo în acel proiect.

În prezent, campania The DNA Journey a fost lansată în România, reprezentanții celor două entități propunându-și să le ofere românilor oportunitatea de a-și descoperi originile și de a înțelege diversitatea care se află în interiorul lor.

Astfel, începând cu data de 6 aprilie, timp de patru săptămâni, se desfășoară o competiție pentru câștigarea unuia dintre cele 30 de kit-uri de testare ADN și, ulterior, șansa de a pleca într-o călătorie pe baza propiului ADN, în valoare de 1.500 de euro.

Anul trecut, The DNA Journey a fost urmărită de peste 300 de milioane de ori și mai mult de 175.000 de oameni au participat la nivel global pentru a avea șansa de a câștiga propria lor călătorie pe baza ADN-ului.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *