Stan Ahuja, brand specializat în “bespoke autentic”, deschide primul magazin din România Stan Ahuja, brand specializat în “bespoke autentic”, deschide primul magazin din România
Stan Ahuja anunță debutul brandului în România. Curatorul este însuși Abhishek Stan Ahuja, iar colecțiile lucrate manual sunt disponibile doar cu programare în hotspot-ul... Stan Ahuja, brand specializat în “bespoke autentic”, deschide primul magazin din România

Stan Ahuja anunță debutul brandului în România. Curatorul este însuși Abhishek Stan Ahuja, iar colecțiile lucrate manual sunt disponibile doar cu programare în hotspot-ul stilului din București, pe Calea Victoriei Nr. 83B.

Încărcat de tradiție in industria textilă, brand-ul Stan Ahuja reprezintă celebrarea unui business de familie prosper, vechi de generații. Stan Ahuja duce mai departe tradiția prin rafinarea țesăturilor premium și transformarea acestora în piese originale de stil atemporal, produse în întregime manual.

Cheia acestui proces unic este controlul deplin asupra fiecărui aspect al imaginii de ansamblu, de la producerea de textile, selectarea acestora și design-ul pieselor, până la producția manuală a fiecărui articol în atelierele Stan Ahuja. Finisajele sunt ceea ce separă „bun“ de „excelent“, iar Stan Ahuja se mândrește cu livrarea de piese sartoriale reunite artizanal în perfecta sinergie cu nevoile clientului: de la design-ul potrivit clientului până la accesoriile ce definesc ținuta completă.

Clientul Stan Ahuja va descoperi un melanj încântător între design-ul italienesc și croitoria britanică. Altfel spus, curajul avangardismului este temperat de sobrietatea croiului, rezultând un produs echilibrat, elegant dincolo de capriciile tendințelor. Filozofia Stan Ahuja în ceea ce privește relația cu clientul derivă din abordarea romantică a croitorilor londonezi de pe faimoasa Savile Row.

Clientul beneficiază de ospitalitatea și atenția croitorului taylor-ului, acesta având responsabilitatea de a îi oferi imaginea corespunzătoare personalității clientului și ocaziei pentru care acesta își dorește ținuta. Conexiunea cu clientul se desăvârșește odată ce acesta se întoarce pentru a treia sau a patra oară în atelier. Atunci Stan Ahuja este în ton cu toate detaliile și aspectele sofisticate ale personalității clientului. Astfel începe adevărata experiență bespoke.

România a fost scena unei piețe dinamice în domeniul bespoke, dar este încă nevoie de jucători noi care vor forma și perfecționa în continuare stilul românesc și vor oferi know-how și noi standarde de calitate înaltă.

Abhishek Stan Ahuja, fondator si CEO al Stan Ahuja: „Am studiat brandurile și piața din România mai bine de un an. Am decis să intru pe piață pentru că simt cu adevărat că brand-ul Stan Ahuja are multe de oferit gentleman-ului român. Am fost surprins să aflu că aproape fiecare afacere din țară funcționează pe aceeași filozofie. Se selectează un material, clientul probează un costum terminat și, bazat pe costumul terminat, croitorul notează modificările și trimite comanda la o fabrică, unde  aceasta va fi procesată. Este vorba despre doi sau trei furnizori care contribuie la aproape toate business-urile bespoke tayloring de pe piața românească. Noi apreciem toate modelele de afaceri oneste și avem un respect imens pentru meseria noastră, prin urmare, considerăm că nu există  loc pentru a induce în eroare și a oferi jumătăți de adevăruri. Noi coasem manual articolele de îmbrăcăminte, ca pe vremuri. Ne conectăm cu clientul și simțim că produsele noastre părăsesc showroom-ul impregnate cu semnătura noastră, dar întotdeauna în ton cu personalitatea clientului.“

Stan Ahuja este un brand în plină expansiune. Tradiția care se coagulează în jurul acestui business vechi de un secol garantează o viziune și o calitate excepțională. Lansarea brandului Stan Ahuja în România este un prim pas într-o călătorie care va modifica peisajul pieței locale și va forma noi standarde. Scopul Stan Ahuja este de a educa în continuare consumatorul român și de a crea un mediu competitiv în care calitatea și detaliile rafinate devin cei doi piloni care  influențează procesul decizional al cumpărătorului.

Bine de știut!

Stan Ahuja a fost înființat in anul 2004 de către Abhishek Stan Ahuja. Înainte de a dezvolta arhitectura de brand Stan Ahuja, Abhishek Stan Ahuja a lucrat pentru mai mulți retaileri premium de fashion importanți, cum ar fi Selfridges din Marea Britanie și M & S Fashion din Marea Britanie.

Pasiunea pentru fashion a fost mereu acolo iar lansarea unui business în domeniu a fost un impuls natural, iar Abhishek a acționat. Format de o  veche tradiție de familie în fabricarea textilelor, Stan Ahuja are toate ingredientele pentru a oferi o experiență personalizată și rafinată clienților săi.

În prezent, Stan Ahuja este disponibil în Marea Britanie, Elveția, Austria, Polonia, Republica Cehă, Ungaria și, începând din 2016, în România. În ceea ce privește România, Stan Ahuja are în vedere inaugurarea altor două magazine în două orașe mari până în 2021.

Stan Ahuja este unic distribuitor pentru brandul italienesc de eyewear, Bespoke Dudes. Alte brand-uri  asociate sunt Ermenegildo Zegna, Scabal, Holland & Sherry, Loro Piana, Thomas Mason. În viitorul apropiat vor urma colaborări cu branduri importante de accesorii din întreaga lume.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *