Terentino şi Crama Histria semnează o nouă filă în vechile poveşti Terentino şi Crama Histria semnează o nouă filă în vechile poveşti
Începând cu luna martie a acestui an, Crama Histria are un nou povestitor: agenţia de brand Terentino duce mai departe povestea vinurilor din cetatea... Terentino şi Crama Histria semnează o nouă filă în vechile poveşti

Începând cu luna martie a acestui an, Crama Histria are un nou povestitor: agenţia de brand Terentino duce mai departe povestea vinurilor din cetatea Histria, a meleagurilor şi a oamenilor locului.

Fiecare vin al cramei Histria are povestea sa iar Terentino o spune cu tâlc, umor și prezență de spirit. Caracterul unic, buchetul robust și echilibrat și expresivitatea vinurilor Histria asigură savoarea oricarei narațiuni. Împreună, Terentino si crama Histria, vorbesc despre degustători, nu consumatori. Experiența fiecarui vin este mai mult decat un simplu act de consum, ea devine un act individual ce împrumută caracteristicile soiului, transformând povestea în legendă.

“Ne-am dorit să construim şi să păstrăm un brand care să-i cucerească pe cei pasionaţi de vinuri nu doar prin produse de calitate, ci şi prin poveştile care ne definesc. Dincolo de a face vinuri bune, ne dorim să aducem vinul mai aproape de fiecare dintre cei care ajung să îl deguste. Terentino crede în chimia dintre oameni. Noi credem în chimia dintre om şi vin. Suntem convinşi că Terentino va avea un rol important în însufleţirea brandului nostru”, afirmă Paul Fulea, administrator al Cramei Histria.

“Zi de zi căutăm poveşti autentice pe care le spunem pe înţelesul şi pe placul oamenilor. Am găsit în Cramele Histria o incursiune în tradiţiile zonei, o fărâmă de istorie de pe vremea zeului Dionysos, o ocazie de a descoperi poveştile unor meleaguri bătătorite de vreme”, afirmă  Harry Ioncica– Viral Marketing Hustler-Terentino.

Industria vinului se află într-o continuă dezvoltare, iar cramele pun acum tot mai mult accent pe campanii de comunicare complexe, strategii de digital targetate şi educarea publicului prin campanii tactice specifice, astfel încât să crească gradul de notorietate pentru un anumit brand. Crama Histria continuă acest trend şi, alături de Terentino, îşi propune să devină un punct de referinţă în industria românească de vinuri.

Bine de știut!

Povestea Cramei Histria a început în 1976, când pe dealurile din jurul cetăţii a fost replantată viţa de vie.

În 1991, plantaţia s-a transformat în societate pe acţiuni şi ulterior a fost preluată de către tatal lui Paul, în 1998.

Din 2013 ducem tradiţia mai departe, având mereu în minte faptul că  “Via este ca un copil. Cu cât petreci mai mult timp cu ea, cu cât vorbeşti mai mult cu ea, cu atât îţi dă mai mult. Un viticultor consacrat se cunoaşte după felul în care vorbeşte cu via” (Paul Fulea).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *