“Germania culinară”, tema propusa turistilor care trec poarta nemtilor in 2018 “Germania culinară”, tema propusa turistilor care trec poarta nemtilor in 2018
Organizatia Germana pentru Turism (GNTB) a lansat campania nationala „#Germany Simply Inspiring” in deschiderea Targului International de Turism de la Berlin (ITB). Campania de... “Germania culinară”, tema propusa turistilor care trec poarta nemtilor in 2018

Organizatia Germana pentru Turism (GNTB) a lansat campania nationala „#Germany Simply Inspiring” in deschiderea Targului International de Turism de la Berlin (ITB).

Campania de comunicare are ca scop impulsionarea cererii pentru  vacante in Germania. Pana la sfarsitul anului 2017, GNTB va promova pachetele turistice si evenimentele organizate in cele 16 state federale, pe toate canalele online si mass-media sub sloganul „Germany Simply Inspiring”.

„Ca destinatie turistica, Germania este foarte bine pozitionata pe piata mondiala. Conditiile dificile la nivel international care au afectat turismul in 2016 – inclusiv factorii economici cum ar fi Brexit, crizele economice de pe pietele mondiale si problemele de securitate, teama de atacuri teroriste- vor fi prezente in continuare in acest an. Din aceasta cauza, dorim ca in anul 2017 sa promovam intens Germania ca destinatie turistica prin realizarea unor materiale tip endorsement cu sfaturi practice, idei de vacanta, pentru a-i determina pe potentialii turisti sa aleaga Germania ca viitoare destinatie” a afirmat Petra Hedorfer, director executiv GNTB.

Sloganul campaniei „Germany Simply Inspiring” este prezent in toate pachetele turistice realizate de GNTB.

Tijana Đuričić, reprezentantul Organizatie Germane pentru Turism sustine ca promovarea campaniei are loc atat online, pe canalele social media prin sfaturi redactate in posturile de pe Facebook, cat si offline prin inserarea unor secvente in filme, afise stradale. “Mesajul se axeaza prin prezentarea unori situatii, persoane reale si experiente care inspira”, adauga Tijana.

Daca anul acesta, tema principala este “Luther 2017th, 500 de ani de la Reformare”, in 2018 vorbim de “Germania culinară”, iar in 2019 de “100 de ani Bauhaus”. Anul 2020 este numit “Beethoven 2020” si are ca tema 250 de ani de la nașterea lui Ludwig van Beethoven.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *