Germania, a doua destinatie de vacanta si business pentru romani Germania, a doua destinatie de vacanta si business pentru romani
Conform celor mai recente date ale Institutului Federal de Statistica, in anul 2016, Germania a inregistrat peste 880.000 de innoptari ale turistilor romani si... Germania, a doua destinatie de vacanta si business pentru romani

Conform celor mai recente date ale Institutului Federal de Statistica, in anul 2016, Germania a inregistrat peste 880.000 de innoptari ale turistilor romani si o crestere procentuala de 10,1% fata de anul anterior, cand s-au inregistrat 801.705 innoptari.

“Avand in vedere numarul de turisti cazati pe teritoriul german, Romania a avut una dintre cele mai mari cresteri fata de tarile din regiune. Cu o cota de piata de 12%, Germania este pe locul al doilea ca destinatie din Europa, pentru turistii romani, iar regiunea Bavariei (26,7%), Baden-Wruttemberg (19,4%) si Hessen (14,7) se numara printre zonele preferate”, a declarat Cristian Sallai, reprezentantul Organizatiei Germane pentru Turism.

Potrivit acestuia, turistii romani prefera sejururile lungi, de peste 4 zile si au un buget zilnic de aproximativ 64 euro. Mai mult, cifrele prezentate de Sallai arata ca 69% dintre turistii romani in Germania aleg sa calatoreasca cu masina, insa este in crestere numarul celor ce prefera avionul (19% din totalul turistilor romani in Germania) si autocarul (10%).

Conform statisticilor expuse in cadrul unei conferinte de presa, turistii isi planifica din timp vacantele (57%) si aleg in continuare sa isi rezerve vacantele prin intermediul agentiilor de turism (31% din total).

In ceea ce priveste scopul calatoriei, 44% dintre turistii romani isi petrec vacanta in Germania in timp ce 29% vin in interes de serviciu.

Majoritatea turistilor care aleg Germania ca destinatie turistica fac parte din generatia tanara, cu varste cuprinse intre 15-34 de ani (49%). Numărul turiștilor de peste 55 de ani reprezintă 27% din total celor care vizitează Germania.

Germania a depasit 80 de milioane de innoptari in anul 2016

In anul 2016 Germania a continuat trendul de crestere a turismului de incoming, inregistrand un plus de 1,4% comparativ cu anul 2015 si depasind nivelul de 80 de milioare de innoptari.

Europa ramane cea mai puternica piata – sursa de turisti care aleg sa isi petreaca vacantele pe teritoriul german, cu o cota de piata de 73,7% si o crestere fata de anul anterior de 1,9%.

Este urmata de SUA (crestere de 2,5%) si continentul asiatic care a inregistrat o usoara scadere de 1,1%.

Pe baza analizei realizate de UNWTO si de centrul de monitorizare IPK International World Travel Monitor, avand in vedere situatia geopolitica actuala, previziunile pentru anul 2017 arata o crestere cuprinsa intre 0% si 2% a turismului de incoming in Germania.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *