Băneasa Shopping City a lansat Inspiration with Brand Minds Băneasa Shopping City a lansat Inspiration with Brand Minds
Băneasa Shopping City, împreună cu Brand Minds, a lansat luni, 3 aprilie, un nou proiect educațional, o serie de evenimente-interviu în cadrul cărora vor... Băneasa Shopping City a lansat Inspiration with Brand Minds

Băneasa Shopping City, împreună cu Brand Minds, a lansat luni, 3 aprilie, un nou proiect educațional, o serie de evenimente-interviu în cadrul cărora vor fi invitați să împărtășească experiențele lor personalități de renume național și internațional pe care tinerii le admiră sau care îi inspiră, lideri vizionari care au schimbat mediile în care au performat și pe care continuă să le influențeze prin propriul model, prin ambiție, pasiune, devotament și perseverență.

Inspiration with Brand Minds se adresează tinerilor interesați de dezvoltarea personală și profesională, dar și celor care caută să își adapteze planurile sau viziunea asupra anumitor proiecte, lăsându-se inspirați de poveștile și experiențele invitaților.

Proiectul este realizat în colaborare cu Brand Minds și Asociația Freelancerilor și se înscrie în seria de proiecte de responsabilitate socială prin care Băneasa Shopping City susține comunitatea și, în mod special, educația tinerilor.

Evenimentele sunt moderate de Avi Cicirean, fondator Brand Minds, iar formatul acestora este de tip interviu cu durata de 1 oră, un format interactiv care invită la dialog. Întâlnirile se vor desfășura la intervale de 2 săptămâni, în zilele de luni, într-una dintre cele două săli Grand VIP Studios din Băneasa Shopping City. Intrarea este liberă, iar participarea are loc în baza și în ordinea înscrierilor de pe pagina evenimentului.

Prima ediție care a marcat lansarea oficială a proiectului a avut loc luni, 3 aprilie, ora 19:00. Invitatul ediției a fost Rareș Florea, Commercial Director CEE FITBIT, companie americana lider pe piața de dispozitive purtabile de fitness, care a achiziționat anul acesta Vector Watch, primul smart watch creat în România.

Cu o experiență de peste 11 ani în domenii precum servicii financiare, retail, online marketing și e-commerce, Rareș Florea a împărtășit la Inspiration with Brand Minds diverse sfaturi despre crearea și dezvoltarea unui brand de succes, informații din industrie despre viitorul tehnologiei, precum și idei sau exemple despre drumul parcurs de la idee la  implementarea unui proiect.

Obiectivul proiectului Inspiration with Brand Minds este de a aduce inspirație în proiectele celor care se află în căutare de răspunsuri revelatorii sau noi căi de acțiune, dar și de a contribui la construirea unui viitor sustenabil pentru tinerii care își propun să respecte în traseele lor valorile și principiile etice necesare unei dezvoltări durabile.

Crezul care stă la baza proiectelor educaționale Băneasa Shopping City este acela că tinerii de astăzi sunt liderii de mâine și, fiind alături de ei în procesul de învățare și în dezvoltarea experienței profesionale, contribuim cu toții la devenirea lor ca lideri care vor da dovadă de standarde înalte de peformanță în  rolurile pe care le vor deține în interiorul comunităților.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *