Grupul Austral anunta rezultatele financiare 2016: crestere a rulajului si eficientizare a companiei Grupul Austral anunta rezultatele financiare 2016: crestere a rulajului si eficientizare a companiei
Grupul Austral, business cu capital romanesc si unul dintre principalii jucatori de pe piata produselor office, anunta rezultatele financiare ale anului 2016: cifra de... Grupul Austral anunta rezultatele financiare 2016: crestere a rulajului si eficientizare a companiei

Grupul Austral, business cu capital romanesc si unul dintre principalii jucatori de pe piata produselor office, anunta rezultatele financiare ale anului 2016: cifra de afaceri inregistrata la finalul anului trecut a fost de 16 milioane euro, in crestere fata de 2015 (15 mil.euro).

Rezultatul se datoreaza imbunatatirii sistemelor de lucru interne, prin folosirea unui nou sistem de gestiune a afacerii si eforturi concentrate pe implementarea unor noi procese de lucru.

Tot in 2016, Austral Trade si-a dezvoltat un sistem optimizat de vanzari directe online, prin canalul www.austral.ro, cu o interfata mai usor de accesat si o structura complexa, cu facilitati multiple pentru utilizatorii-companii. O alta noutate a anului 2016 a fost adresarea ofertei si catre utilizatorii individuali (publicul larg), inclusiv desfasurarea unor campanii directionate exclusiv catre acestia.

2016 a fost, pentru Austral, inceputul unui proces de optimizare pe care il continuam in 2017. Ne-am imbunatatit o parte dintre procesele de lucru interne, bazandu-ne pe piloni noi, mai performanti, iar rezultatele s-au vazut deja pe parcursul primului an”, spune Mihai Georgescu, CEO-ul Austral.

foto Mihai Florin Georgescu_CEO Austral

Imbunatatirea fluxurilor interne vine dupa ce in 2015, Austral Trade a devenit partener oficial al Office Depot – unul dintre liderii globali in furnizarea de produse si solutii pentru birou. “Statutul de partener unic in Romania al Office Depot ne-a permis sa avem acces direct la experienta globala si bune practici in industrie si a reprezentat un pas important atat in pozitionarea noastra pe piata locala, cat si pentru dezvoltarea companiei pe termen lung”, considera Mihai Georgescu.

Pentru 2017, proiectele principale ale companiei sunt legate de extinderea portofoliului de produse cu categorii noi (scule electrice si unelte), respectiv adaugarea de noi branduri si tipuri de produse in categoriile Imagine&identitate, Produse administrative si de curatenie.

In prezent, structura vanzarilor Austral Trade se bazeaza in proportie de 90% pe achizitii corporate (companii), realizate prin intermediul catalogului si cu suport din partea echipei de vanzari.

Ca obiectiv pe termen mediu, compania isi propune sa creasca ponderea comenzilor online, unde clientii pot avea acces in timp real la istoricul lor de achizitii – ceea ce, apreciaza Mihai Georgescu, “poate fi un instrument de lucru util pentru companii in procesele lor interne de evaluare a volumelor si programare a bugetelor”.

Pentru 2017, grupul Austral si-a propus o crestere de 12% a cifrei de afaceri si continuarea optimizarii rezultatelor din punct de vedere al profitabilitatii.

Bine de știut!

Business cu capital 100% romanesc, grupul Austral cuprinde companiile Austral Trade, unul din principalii furnizori locali de produse si solutii destinate biroului, respectiv Scribant Distribution, reprezentant autorizat si importator de instrumente de scris Schneider GmbH in Romania.

In cei 23 de ani de experienta, Austral s-a dezvoltat pe principii de incredere si transparenta in toate relatiile cu partenerii: furnizori, clienti, echipa interna – si pe toate componente de business – interactiune cu piata, proceduri de lucru, management al proceselor.

Grupul Austral distribuie in Romania peste 5000 de produse de birotica-papetarie, are 140 de angajati, este prezent cu echipe de vanzari in 17 orase din Romania si isi desfasoara operatiunile folosind resurse logistice proprii.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *