Cum arată rezultatele financiare ale grupului Pro TV Cum arată rezultatele financiare ale grupului Pro TV
Conținutul de calitate, știrile obiective oferite în timp real și divertismentul de cea mai bună calitate au fost doar câțiva dintre factorii care au... Cum arată rezultatele financiare ale grupului Pro TV

Conținutul de calitate, știrile obiective oferite în timp real și divertismentul de cea mai bună calitate au fost doar câțiva dintre factorii care au făcut ca grupul Pro TV, parte a CME (Central European Media Enterprises Ltd.) să fie principala alegere a telespectatorilor din România atât în ultimele trei luni ale anului 2016, cât și pe întreg anul 2016.

Cele șapte televiziuni care fac parte din grup (Pro TV, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România și Pro TV Internațional) și grilele de programe pregătite pentru acestea au făcut ca grupul Pro TV să fie, din nou, lider de piață în România.

În ultimul trimestru al anului 2016 (octombrie – decembrie), grupul Pro TV a obținut un venit net în valoare de 54.7 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 16.2% față de aceeași perioadă a anului 2015, la rate constante ale cursului de schimb valutar. La nivelul întregului an 2016, grupul Pro TV a obținut un venit net de 172.9 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 11.3% la rate constante ale cursului de schimb valutar, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2015.

În 2016, postul de televiziune Pro TV a obținut cel mai mare share mediu din prime time de la măsurătoarea modernă a audiențelor, 25.0%, reconfirmând, astfel, poziția sa în piață! La nivelul de grup, Pro TV a obținut o medie de 4.5 puncte de rating și 25.1% share pe parcursul întregii zile și 10.3 puncte de rating și 29.1% share în prime time, la nivelul publicului comercial, în timp ce grupul media secund a înregistrat o medie de 3.8 puncte de rating și 21.3% share pe parcursul întregii zile și 7.4 puncte de rating și 21.0% share în prime time.

În perioada octombrie – decembrie 2016, grupul Pro TV a înregistrat o medie de audiență de 5.0 puncte de rating și 26.9% share pe parcursul întregii zile și 11.4 puncte de rating și 29.8% share în prime time, spre deosebire de grupul media situat pe locul al doilea, care a înregistrat 4.3 puncte de rating și 22.8% share pe parcursul întregii zile, 9.0 puncte de rating și 23.7% share în prime time, pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV

În 2016, grupul Pro TV a înregistrat rezultate foarte bune atât la nivelul cifrelor de audiență obținute, cât și al rezultatelor financiare, care au dus la o contribuție semnificativă companiei CME. Suntem foarte mândri de aceste rezultate și le mulțumim tuturor partenerilor care sunt alături de noi! Avem încredere că și anul 2017 va fi unul care va duce mai departe trendul ascendent pe care l-am avut în ultimul an.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

În România, din portofoliul CME fac parte: Pro TV – liderul televiziunilor din România, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România și Pro TV Internațional. Lansat în decembrie 1995, Pro TV este liderul televiziunilor din România. Cu un public țintă format din adulți cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani din zone urbane, Pro TV oferă o grilă diversă de programe, care include filme și seriale internaționale de top, dar și o varietate de producții locale – știri, emisiuni de divertisment și programe de ficțiune.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *