REWE lansează conceptul „de Romania” pentru brandul Penny Market REWE lansează conceptul „de Romania” pentru brandul Penny Market
REWE România lansează conceptul „de Romania” prin care comunică evoluția poziționării brandului Penny Market. Totodată, compania lansează Penny FM, postul de radio care va... REWE lansează conceptul „de Romania” pentru brandul Penny Market

REWE România lansează conceptul „de Romania” prin care comunică evoluția poziționării brandului Penny Market. Totodată, compania lansează Penny FM, postul de radio care va întâmpina cu ospitalitate clienții și angajații în toate magazinele Penny Market. Totodată, compania anunță investiții de 80 de milioane de euro în acest an pentru modernizarea magazinelor și nu numai!

„În contextul standardizării și globalizării extinse, noi facem alegerea de a ne concentra pe specificul local. Oriunde și oricând am mai făcut asta, am putut să vedem atât satisfacția consumatorului, cât și, ca efect imediat, evoluția pozitivă a indicatorilor de performanță a companiei”, a declarat Dennis Biernatzki, General Manager, REWE România.

Noul concept de comunicare, „de România”, transmite mesajul că Penny Market înțelege preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor. Ei organizează mese îmbelșugate, „cu de toate”, țin si Valentine’s Day deși tot Dragobetele le e mai drag, râd mai cu poftă și se îmbrățișează mai îndelung.

Acest nou concept va fi exprimat pentru clienții rețelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masa de România, Sărbatoare de România, Oferte de România, Umor de România, Ospitalitate de România și Weekend de România.

„Penny Market este un brand recunoscut deja pentru eficiență și productivitate, atribute asociate firesc cu expertiza grupului german din care face parte. Prin „de România” ne  dorim să transmitem românilor toată grija, respectul și căldura pe care le-am pus în a le oferi produse și servicii pe sufletul lor.”  a declarat Cristina Florescu, Director Marketing, REWE Romania.

Odată cu lansarea noului concept, postul de radio Penny FM va începe să emită în magazinele din toată țara. Muzică, știri, informații și bună dispoziție, toate oferite de către o echipă, pe cât de tânără și entuziastă, pe atât de profesionistă.

Realizatorii Penny FM promit programe speciale menite să asigure o atmosferă caldă și inspirație pentru clienți. În plus, îi vor face pe angajați să se simtă mai aproape de colegii din toată țara prin intermediul programului radio dedicat lor în fiecare dimineață.

Penny Market de Romania

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.

În prezent, grupul REWE România deține 200 de magazine Penny Market la nivel național. În plus, 6 dintre magazinele XXL Mega Discount, deținute de REWE România, vor fi transformate în Penny Market în cursul anului 2017.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *