Topul celor mai populare reclame românești pe YouTube în 2016 Topul celor mai populare reclame românești pe YouTube în 2016
Google prezintă topul celor mai populare reclame românești care au rulat pe YouTube în 2016 – reclame a căror conținut a fost apreciat și... Topul celor mai populare reclame românești pe YouTube în 2016

Google prezintă topul celor mai populare reclame românești care au rulat pe YouTube în 2016 – reclame a căror conținut a fost apreciat și vizualizat de către utilizatori.

Topul conține reclamele pe care oamenii aleg să le urmărească – creații video care au captat atenția utilizatorilor de YouTube și au fost urmărite peste cele 5 secunde după care se poate da „skip”.

Selecția reclamelor din acest top s-a făcut printr-un algoritm care combină numărul de vizualizări realizate din România, rata de vizualizare (timpul mediu vizualizat dintr-o reclamă) și raportul dintre vizualizările organice și vizualizările plătite.

Se remarcă anul acesta campania J&B Romania Blending Spirits, cu 7 intrări în top 10.

advertising

Titlu Utilizator URL Agenție de creație Agenție media
1 PrePay Xmas 2015 – Actul 3 Orange Romania https://www.youtube.com/watch?v=Nca7_JzKqy0 Wieden + Kennedy
2 Carla’s Dreams – Document (Cover COMA) | Blending Spirits J&B Romania https://www.youtube.com/watch?v=tMhKxtQ_ReY The HUB Partners/Vice Romania OMD Romania
3 Delia – Ceai, mami (cover DOC) | Blending Spirits J&B Romania https://www.youtube.com/watch?v=8laADKuXQv0 The HUB Partners/Vice Romania OMD Romania
4 Alina Eremia – Start Rec (cover CCSE) | Blending Spirits J&B Romania https://www.youtube.com/watch?v=iUy4KACQtX0 The HUB Partners/Vice Romania OMD Romania
5 DOC – Da, mama (cover Delia) | Blending Spirits J&B Romania https://www.youtube.com/watch?v=k_kFnFLBSLU The HUB Partners/Vice Romania OMD Romania
6 PrePay Summer – 10 ani cu Millidge si Doig Orange Romania https://www.youtube.com/watch?v=zUZT6-7NNPI Wieden + Kennedy
7 Robin And The Backstabbers – E vina mea (Alex Velea Cover) | Blending Spirits J&B Romania https://www.youtube.com/watch?v=hkJ2dalmaCI The HUB Partners/Vice Romania OMD Romania
8 Smântână Covalact de Țară Covalact De Tara https://www.youtube.com/watch?v=dRiwajwQvvY Candiso
9 COMA – Sub Pielea Mea #eroina (Cover Carla’s Dreams) | Blending Spirits J&B Romania https://www.youtube.com/watch?v=L9526KIExD0 The HUB Partners/Vice Romania OMD Romania
10 Alex Velea – Sat dupa Sat (Robin & The Backstabbers cover) | Blending Spirits J&B Romania https://www.youtube.com/watch?v=EWOVJzHHWRY The HUB Partners/Vice Romania OMD Romania

Emilia Brânzan, Industry Manager Google Romania: „În topul din 2016 regăsim doar creații românești, lucru îmbucurător pentru industria locală. Majoritatea dintre acestea au lungimea de peste un minut, calitatea conținutului pe care îl livrează un spot fiind cea care contează pentru captarea atenției utilizatorului de YouTube. Conținutul creativ este și rămâne unul dintre principale puncte în „best practice”-uri pe YouTube și campanii derulate în acest mediu. În 2017, focusul va fi și mai mult pe mobile – în Europa, numărul de ore pe care oamenii îl petrec urmărind conținut video pe smartphone este în creștere cu peste 60% față de anul precedent. O altă prioritate pentru anul acesta în campaniile pe YouTube acesta este și măsurarea atenției utilizatorilor, respectiv câți utilizatori au urmărit acea reclamă până la capăt.”

Raluca Oana Sava, Senior Brand Manager Portofoliul Diageo, companie care are în portofoliu J&B: „Campania J&B Blending Spirits aduce împreună doi artiști din zone muzicale opuse, alături de fanii lor, dar a căror combinație are un rezultat original și surprinzător de bun. Acest proiect are rezultate excelente pentru că Blending Spirits este mai mult decât un proiect pentru noi: este o declarație de independență, de respect pentru felul unic de a fi al fiecăruia dintre noi și ne impinge de fiecare dată sa creăm ceva mai bun. Rezultatele pe care le avem pe acest proiect au făcut să merite fiecare provocare și nu ar fi fost posibile fără pasiunea echipelor: The Hub, Vice, OMD, Fieldstar, Porter Novelli, Frank.”

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *