Alin Burcea, CEO Paralela 45: Am introdus destinații noi ca Gran Canaria, Ischia, Kos și păstrăm în ofertă Algarve, Split și Cipru de Nord Alin Burcea, CEO Paralela 45: Am introdus destinații noi ca Gran Canaria, Ischia, Kos și păstrăm în ofertă Algarve, Split și Cipru de Nord
Turoperatorul Paralela 45 a înregistrat o cifră de afaceri de 44 de milioane de euro în 2016, în creștere cu 6% față de 2015... Alin Burcea, CEO Paralela 45: Am introdus destinații noi ca Gran Canaria, Ischia, Kos și păstrăm în ofertă Algarve, Split și Cipru de Nord

Turoperatorul Paralela 45 a înregistrat o cifră de afaceri de 44 de milioane de euro în 2016, în creștere cu 6% față de 2015 și estimează pentru acest an o majorare a vânzărilor cu 10-12%, prin diversificarea ofertei pentru destinații din vestul Europei, în condițiile situației din Turcia.

În 2017, compania își va extinde rețeaua proprie de agentii la Zalău, Focșani, Botoșani și Bistrița, iar la Brașov va deschide o a doua agenție.  În acelaşi timp, va continua investițiile pentru vânzarea online, estimată să ajungă la un million de euro în acest an.

O creștere semnificativă a fost înregistrată anul trecut de vânzările de vacanțe pe litoralul românesc, la un nivel de 1,8 milioane de euro, datorită ofertei de 80 de hoteluri în stațiunile Mamaia, Eforie Nord, Costinești, Neptun, Olimp, Jupiter, Venus, dar și de apartamente în Neptun.

Turoperatorul mizează şi anul acesta pe litoral şi estimează că vânzările vor ajunge la 2,5 milioane de euro, odată cu acordarea tichetelor de vacanță cu o valoare de 1.450 de lei pentru fiecare bugetar.

Vânzările realizate în perioada de Early Booking arată că românii preferă anul acesta stațiunile Mamaia, Eforie Nord, Neptun și Venus, servicii all inclusive şi hoteluri de patru și trei stele, cu facilități speciale pentru copii. În sprijinul turiștilor, Paralela 45 a înființat pe litoral, la Neptun, un dispecerat cu activitate 24 de ore din 24.

În privinţa vacanţelor externe, Spania, Portugalia, Grecia și Bulgaria sunt destinațiile care înregistrează o creştere de peste 18%, în primele trei luni de Early Booking, comparativ cu perioada similară. Românii preferă destinațiile de tip  premium și hotelurile de patru și cinci stele, cu servicii de masă complete sau all inclusive. Tariful mediu pentru o rezervare realizată în perioada de Early Booking a fost de 900 euro.

Alin Burcea

„Am introdus anul acesta destinații ca Gran Canaria, Ischia și Kos, păstrăm în ofertă Algarve, Split, Cipru de Nord, lansate anul trecut, și am programat zboruri spre Spania, Grecia, Franța, Cipru și din Timișoara, Cluj-Napoca și Iași. Pentru litoralul românesc estimăm o creștere a numărului de turiști față de 2016, datorită lărgirii plajelor, care le oferă mai multe posibilități de agrement la mare, dar și pachetelor extrem de variate pe care le punem la dispoziţia lor” – Alin Burcea, CEO Paralela 45

Oferta pentru sezonul estival cuprinde 47 de plecări săptămânale din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, către 28 de destinații operate pe charter și curse de linie din Grecia (Creta-Chania, Creta-Heraklion, Rhodos, Corfu, Zakynthos, Santorini, Mykonos, Kos – noutate), Spania (Tenerife, Gran Canaria – noutate, Mallorca, Costa Brava, Costa Blanca, Costa del Sol), Turcia (Antalya și Bodrum), Portugalia (Algarve, Madeira, Cascais și Estoril), Croția (Split), Italia (Sardinia, Sicilia, Sorento, Rimini, Ischia – noutate), Cipru (Larnaca) și Cipru de Nord.

Pentru turiştii pasionaţi de circuite, turoperatorul lansează anul acesta programe pentru Cipru şi Cipru de Nord, Canada de Est şi de Canada de Vest, Bintan şi Singapore, Azerbaijan şi Georgia, Normandia, dar şi Anglia cu Ţara Galilor, Irlanda şi Scoţia.

”26 de ani de experiență în piață înseamnă atentie, seriozitate și standardele ridicate prin care construim fiecare vacanță, la un preț corect, și nu la un euro. Nu degeaba brandul Paralela 45 a fost nominalizat șapte ani consecutiv ”The most trusted brand”, la categoria agenții de turism, în studiul de piață realizat asupra consumatorului român de revista Reader’s Digest. De asemenea, am primit doi ani la rând trofeul Superbrands la categoria agențiilor de turism”, precizează Alin Burcea.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *