AFI Cotroceni începe campania reducerilor de iarnă, cu prețuri mai mici cu până la 70% AFI Cotroceni începe campania reducerilor de iarnă, cu prețuri mai mici cu până la 70%
AFI Cotroceni anunță începutul campaniei de reduceri masive din luna ianuarie, cele mai multe branduri din centrul comercial aplicând discounturi de până la 70%. ... AFI Cotroceni începe campania reducerilor de iarnă, cu prețuri mai mici cu până la 70%

AFI Cotroceni anunță începutul campaniei de reduceri masive din luna ianuarie, cele mai multe branduri din centrul comercial aplicând discounturi de până la 70%.  Pe parcursul campaniei, clienții vor avea ocazia de a achiziționa produse de calitate, din colecțiile toamnă-iarnă, la prețuri avantajoase.

„Campania de reduceri din luna ianuarie este o tradiție în AFI Cotroceni, de aceea, și în acest an, clienții noștri au posibilitatea de a-și achiziționa produse la modă, la prețuri foarte atractive. Este o ocazie pentru întreaga familie de a-și înnoi garderoba cu piese vestimentare din cele mai recente colecții ale brandurilor, profitând totodată de ofertele avantajoase.”, declară Georgiana Oltenescu, Corporate Marketing Manager, AFI Europe Romania.

Cele mai multe branduri din AFI Cotroceni au aplicat discounturi, astfel că vizitatorii mallului vor găsi în această perioadă reduceri la o gamă diversificată de produse, precum îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, cosmetice, dar și produse pentru casă. Campania va dura pe tot parcursul lunii ianuarie, iar unele branduri vor avea discounturi chiar și în luna februarie.

Sezonul reducerilor este un moment oportun pentru cei care își doresc să își reînnoiască garderoba, deoarece pot alege produsele preferate, dar în același timp se pot bucura de economii semnificative la shopping.

Spre exemplu, la brandul premium de îmbrăcăminte Stefanel, un cardigan poate fi achiziționat în această perioadă la prețul de 1002 lei, redus de la 1670 lei, iar o pereche de pantaloni  poate fi achiziționată cu 546 lei, față de 910 lei, înainte de reduceri.

afi-cotroceni_poema_1

Un alt brand premium unde clienții centrului comercial vor putea face economii la cumpărături este Poema, unde prețul unei cămăși ajunge la 95 de lei, de la 135 de lei, iar un sacou poate fi achiziționat cu doar 75 de lei, redus de la 249 Lei.

Și magazinul Karen Millen desfășoară campania de reduceri, iar clienții beneficiază de discounturi între 30% și 50% la produsele din cea mai recentă colecție. Astfel, o rochie care înainte de reduceri avea prețul de 1399 de lei, în această perioadă poate fi achiziționată cu 699 de lei.

Totodată, Sephora aplică discounturi de până la 70% la o gamă de produse cosmetice și de îngrijire personală.

afi-cotroceni_sephora

În campania de reduceri din AFI Cotroceni sunt implicate majoritatea magazinelor, printre care Massimo Dutti, Karen Millen, Stefanel, Guess, Vans, Folli Follie, Seroussi, Louis Purple, Ecco, Il Passo, Fossil, Tommy Hilfiger, H&M, Koton, Damat, Intimissimi, Stradivarius, Clarks, Bershka, Pull&Bear, Bata, Colin’s, Geox, Humanic, Timeout, Desigual, Orsay, Pimkie, Meli Melo, Springfield, Tally Weijl, Levi’s, Nissa, Lee Cooper, Parfois, Camaieu, Musette, Office, ANNA CORI, BSB, Tezyo, Timberland, Tom Tailor, Motivi, Intersport, Telekom, GNC Live Well, Dika, United Colors of Beneton, Gatta, New Yorker, Frankie Garage, Mohito, CCC, Triumph, Deichmann, La Femme, Yves Rocher, Douglas, Collective, Zara Home, Antony Morato, Pandora, Bigotti, Gant, Liu Jo, Eye Style, D’s Damat, Lacoste, C&A, LC Waikiki, Poema, Penti, Pepper, Viggo, Cropp, Celio, Imaginarium, Sephora, Suvari, Smyk, House of Art, Benvenuti, New Balance, Salamander, Ziggo, Aldo, Depot 96, Calvin Klein, Etic, Cavaliere, Lucasa, Steilman, Polo, Mirano.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *