Smart Start-up: fără digitalizarea firmelor tradiționale de transport de persoane nu ar exista FlixBus Smart Start-up: fără digitalizarea firmelor tradiționale de transport de persoane nu ar exista FlixBus
Mica firmă start-up cu doar patru angajați și trei autocare a devenit un gigant și unul dintre principalii inovatori din Europa în tehnologia de... Smart Start-up: fără digitalizarea firmelor tradiționale de transport de persoane nu ar exista FlixBus

Mica firmă start-up cu doar patru angajați și trei autocare a devenit un gigant și unul dintre principalii inovatori din Europa în tehnologia de călătorie, numărând în prezent peste 1000 de angajați și peste 60 de milioane de pasageri transportați. Platforma de e-commerce și tehnologia FlixBus oferă astăzi experiență de de înaltă calitate clienților.

„Suntem o combinație de start-up tehnologic, e-commerce și companii tradiționale de transport de călători. Fără digitalizarea proceselor de afaceri din spatele autocarelor și al șoferilor, succesul acestei companii nu ar fi fost posibil”, ne-a declarat Daniel Krauss, cofondator și CIO al FlixBus.

Digitalizarea în sectorul tradițional de autocare

În urmă cu trei ani, firma start-up FlixBus și-a început călătoria cu doar 3 autocare. Astăzi, FlixBus este furnizorul de transport de persoane interurban comod, la prețuri accesibile și în condiții de siguranță cu mai mare rețea internațională europeană formată din peste 100.000 de curse zilnice și peste 60 de milioane de pasageri de la începutul activității. În momentul de față, Grupul FlixMobility dispune de peste 1.000 de autocare la peste 250 de parteneri independenți de transport.

Această dezvoltare nu ar fi posibilă fără o cooperare eficientă cu partenerii de transport independenți care operează în cadrul rețelei, în timp ce FlixBus se concentrează pe rețea, pe planificarea capacității, pe managementul calității, pe vânzări și pe marketing. Bazâdu-se pe o tehnologie superioară, compania oferă călătorii, rezervări și gestionare a întârzierilor informatizate prin intermediul aplicației sale mobile, network development pe bază de date, precum și prețuri dinamice similare cu cele ale liniilor aeriene.

FlixBus, alături de partenerul său Atlassib, au făcut posibil ca România să se alăture acestei rețele în continuă dezvoltare care transformă modul în care călătoresc oamenii. Capitala București și alte nouă orașe din România sunt conectate direct la Viena, Linz și Salzburg, de unde călătorii își pot continua cu ușurință călătoria către alte țări din rețeaua verde. Cu aceste curse la prețuri accesibile, pasagerii pot călători de sărbători în unele dintre cele mai cunoscute stațiuni de schi sau de iarnă.

„Digitalizarea transportului de pasageri cu autocarul stă la baza activității firmei, deoarece numai prin procese digitale putem asigura o ofertă de înaltă calitate și o extindere rapidă a rețelei internaționale pentru toți cei 60 de milioane de călători care folosesc Flixbus în întreaga Europă”, a declarat Krauss.

Bine de știut!

FlixBus este un furnizor european de transport de persoane pe distanțe lungi, creat nu cu mult timp în urmă. Din anul 2013, oferă un mod alternativ, comod și verde de a călători, pentru orice buzunar. Grație planificării inteligente a rețelei și unui sistem backend de ultimă generație, FlixBus oferă cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa, cu 100.000 de curse zilnice către 1.000 de destinații din 20 țări.

Fondat și lansat în Germania, fostul start-up combină experiența și calitatea prin strânsă colaborare cu sectorul regional de IMM-uri. Din sediile sale din Berlin, München, Paris, Zagreb și Milano, FlixTeam se ocupă de planificarea rețelei, de relațiile cu clienții, de managementul calității, de marketing și de vânzări, precum și de dezvoltare activității și a tehnologiei.

Partenerii de transport regional, adesea firme de familie clădite pe eforturile câtorva generații, se ocupă de operațiunile cotidiene și de o flotă de autocare FlixBus verzi, punând un accent deosebit pe cele mai înalte standarde de confort și de siguranță. Așadar, inovația, spiritul antreprenorial și o marcă puternică în transportul internațional de persoane sunt completate de experiența și de calitatea unui sector tradițional format din firme mijlocii. Folosind un model de afaceri unic, FlixBus a transportat milioane de clienți în toată Europa și a creat mii de noi locuri de muncă în acest sector.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *