Blue Point anunţă o creştere cu 25% a cifrei de afaceri în 2016 Blue Point anunţă o creştere cu 25% a cifrei de afaceri în 2016
Blue Point, una dintre cele mai importante companii româneşti de servicii call center, anunţă o cifră de afaceri de 13 milioane de lei pentru... Blue Point anunţă o creştere cu 25% a cifrei de afaceri în 2016

Blue Point, una dintre cele mai importante companii româneşti de servicii call center, anunţă o cifră de afaceri de 13 milioane de lei pentru 2016, în creştere cu 25% faţă de anul trecut. Avansul înregistrat a avut loc pe fondul diversificării serviciilor oferite, a creşterii numărului de clienţi şi a solicitărilor acestora, dar şi a extinderii ariei de expertiză în două industrii cheie: asigurări şi banking.

„2016 a fost un an decisiv pentru noi şi care a marcat o premieră: am deschis primul nostru call center din provincie, la Slobozia, la 9 ani de la înfiinţare. De asemenea, a fost o provocare pentru noi să ne mărim expertiza către alte domenii, precum cel financiar-bancar şi cel al asigurărilor, lucru care a presupus şi resurse mai mari şi investiţii în creştere din partea noastră”, spune Violeta Roşu, Managing Partner Blue Point.

„2016 a marcat şi o extindere importantă la nivel de personal. Am angajat peste 100 de consultanţi de vânzări prin telefon, echipa ajungând la aproape 300 de angajaţi”.

Blue Point va continua extinderea şi anul viitor. Strategia vizează livrarea de servicii către companii din afară, dublarea capacităţii call center-ului din Slobozia şi continuarea extinderii la nivel naţional, prin deschiderea unui nou call center în provincie. Planurile companiei iau în calcul şi extinderea către noi industrii, precum cea de tehnologie a informaţiei şi energie.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *