MOL România desfăşoară o campanie dedicată sărbătorilor de iarnă MOL România desfăşoară o campanie dedicată sărbătorilor de iarnă
MOL România derulează o campanie dedicată sărbătorilor de iarnă, cu produse Vitapur Family si SENCOR la prețuri cu până la 30% mai mici decât... MOL România desfăşoară o campanie dedicată sărbătorilor de iarnă

MOL România derulează o campanie dedicată sărbătorilor de iarnă, cu produse Vitapur Family si SENCOR la prețuri cu până la 30% mai mici decât cele recomandate în magazinele din benzinării.

Printre produsele incluse în campania actuală se numără jucării din pluş Vitapur Family ce pot fi ataşate la centura de siguranță, special create pentru copii cu scopul de le face mai plăcută călătoria cu maşina; electrocasnice, produse de igienă personală şi înfrumuseţare marca SENCOR, menite să facă mai uşoare şi mai plăcute activităţile de fiecare zi. Astfel, clienţii pot opta pentru a achiziţiona fierbătoare de apă, umidificatoare, mixere multifuncţionale, roboţi de bucătărie, aspiratoare portabile, uscătoare de păr, ondulatoare sau plăci pentru întins părul.

Toţi cei care achiziţionează carburant sau produse și servicii în valoare de minimum 25 de lei din staţiile MOL România vor primi câte o etichetă promoțională. Aceştia pot colecta numărul necesar de etichete (5 sau 10) şi astfel pot achiziţiona produsele SENCOR sau Vitapur Family la preţuri promoţionale, până la data de 29.01.2017.

Totodată, dacă sunt posesori ai cardului de fidelitate MOL MultiBonus, clienţii pot folosi punctele de loialitate în loc de numerar pentru a achiziţiona produsele dorite din campania actuală sau pentru a obţine preţuri speciale la produsele incluse în campaniile permanente.

Lansată în Japonia, la finalul anilor 1960, marca SENCOR şi-a obţinut iniţial notorietatea prin calitatea produselor din domeniul tehnologiei audio. Ulterior, varietatea produselor a crescut semnificativ iar marca a fost recunoscută şi pe plan european, conectând tradiţia janponeză a tehnologiei cu tendinţele stilului de viaţă modern şi confortabil. În prezent, marca SENCOR este recunoscută internaţional pentru calitatea produselor, inovaţie şi designul avangardist.

Fondată în 2006, Vitapur Family este o cunoscută marcă slovenă  de produse destinate locuinţei şi creşterii confortului acesteia. Toate produsele companiei – printre care se numără jucării, decoraţiuni, electrocasnice etc – au în comun faptul că sunt realizate cu un grad înalt de calitate şi siguranţă, din cele mai bune materii prime.

Campania din benzinării este susținută de un mix de canale media care include: posturi TV centrale și locale, posturi de radio cu acoperire națională și locală, presă scrisă, publicații online, site-uri de nișă și social media. Spotul TV al campaniei poate fi vizualizat pe microsite-ul dedicat campaniei.

mol_sencor_vitapur

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *