Creativi culturali, de 20 de ani. Echipa PRAIS Corporate Communications, în sărbătoare! Creativi culturali, de 20 de ani. Echipa PRAIS Corporate Communications, în sărbătoare!
Echipa PRAIS Corporate Communications, firma de consultanță PR și comunicare integrată sărbătorește 20 de ani de la înființare. Prin cultura și valorile sale, PRAIS... Creativi culturali, de 20 de ani. Echipa PRAIS Corporate Communications, în sărbătoare!

Echipa PRAIS Corporate Communications, firma de consultanță PR și comunicare integrată sărbătorește 20 de ani de la înființare.

Prin cultura și valorile sale, PRAIS s-a poziționat de la înființare ca o companie de nișă aspirațională. Cele peste 2.500 de proiecte, campanii și evenimente corporative, de brand sau CSR dezvoltate local și cross-countries au reflectat în mod activ modele de sustenabilitate economică și socială, adresând piața în creștere a produselor și serviciilor atașate consumatorilor care își doresc și aleg un stil de viață sănătos, ecologic, bazat pe accesul responsabil la resurse.

Totodată, PRAIS a promovat în cadrul celor 15 proiecte naționale de marketing social pe care le-a inițiat și care au impactat milioane de oameni, un alt fel de progres bazat pe valori morale, etică, pe accesul la educație, dezvoltare personală și cultură a tinerei generații, pe grija față de mediu. Toate acestea sunt integrate în modelul său de business, care are la bază filozofia “Lifestyles of Health and Sustainability – LOHAS”.

silvia-bucur-director-general-prais

“Ne identificăm ca fiind “creativi culturali”, așa cum este definit termenul de către sociologul Paul H. Ray. Motivația care stă la baza acțiunilor noastre este legată de impactul social pozitiv pe care îl au proiectele noastre. De aceea, am avut șansa să devenim un model de bune practici la nivel internațional și să fim premiați în repetate rânduri. Astăzi, mulțumim și ne arătăm profunda recunoștință față de toți cei care ne-au fost și ne sunt alături. Continuăm, împreună!”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.

Alte 2 particularități definesc echipa PRAIS: specializarea în brandingul proiectelor de marketing social și gradul mare de fidelizare, o medie de 6 ani de colaborare, a clienților săi, companii multinaționale și locale, asociații industriale.

Un pas important în evoluția companiei a fost înființarea Fundației PRAIS, acum 15 ani, care a devenit platforma comunitară unde, prin alianțe și parteneriate naționale, sunt dezvoltate proiecte de anvergură care susțin mari cauze sociale.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *