evoMAG: traficul de pe mobil s-a dublat în ultimul an evoMAG: traficul de pe mobil s-a dublat în ultimul an
Dispozitivele mobile schimbă nu numai felul în care navigăm pe internet şi relaţionăm cu prietenii, ci şi modul în care facem cumpărături. Astfel, în... evoMAG: traficul de pe mobil s-a dublat în ultimul an

Dispozitivele mobile schimbă nu numai felul în care navigăm pe internet şi relaţionăm cu prietenii, ci şi modul în care facem cumpărături. Astfel, în prezent, peste 40% din traficul înregistrat pe site-ul evoMAG.ro provine de pe dispozitive mobile. Ponderea s-a dublat de la începutul anului şi până acum, pe fondul creşterii accelerate a numărului utilizatorilor de smartphone-uri şi tablete şi al modificării comportamentului de consum.

„Ne aşteptăm ca numărul celor care care accesează site-ul evoMAG.ro de pe dispozitive mobile să crească şi mai mult în perioada următoare. Acesta este şi motivul pentru care investim permanent atât în platforma din spatele site-ului, cât şi în aplicaţia evoMAG, destinată utilizatorilor de iOS şi de Android”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

În medie, peste 20% dintre posesorii de dispozitive mobile ce au vizitat evoMAG.ro au comandat produsele direct de pe smartphone-uri sau tablete. Dublu faţă de cât se înregistra la începutul anului, semn că, deşi dispozitivele mobile sunt folosite cu preponderenţă în procesul de informare, de documentare, pentru o achiziţie viitoare, tot mai mulţi utilizatori finalizează o comandă direct de pe un smartphone sau tabletă.

Cât priveşte profilul utilizatorilor de dispozitive mobile care fac comenzi online, datele arată că aceştia au, preponderent, vârste cuprinse între 25 şi 34 de ani, au studii medii şi superioare, au un venit peste medie şi pun foarte mult accent pe rapiditate în procesul de achiziţie.

Schimbarea comportamentului de consum se observă şi din creşterea numărului de utilizatori ai aplicaţiei evoMAG. Până în prezent, aplicaţia a fost descărcată de peste 10.000 de ori şi generează aproximativ 3% dintre comenzi.

„Am investit circa 50.000 de euro în aplicaţie şi intenţionăm să dezvoltăm şi mai mult acest canal de vânzări pe viitor. Vom adăuga facilităţi noi, promotii exclusive, reduceri dedicate doar celor care folosesc aplicaţia, oferte personalizate, în acord cu preferinţele acestora etc.”, mai spune Mihai Pătraşcu.

Rapiditatea şi uşurinţa în utilizare a aplicaţei sunt argumentele principale pentru folosirea aplicaţiei. De asemenea, platforma permite accesul imediat la peste 170.000 de produse, afişarea în timp real a stocului de produse active, vizualizarea stării oricarei comenzi în orice moment şi multe altele.

Aplicaţia este realizată în colaborare cu CustomSoft SRL, echipa cu care evoMAG.ro lucrează pentru a dezvolta şi îmbunătăţi permanent platforma online.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *