Revista ZOOT, auditată BRAT: 25.000 de copii difuzate per ediție Revista ZOOT, auditată BRAT: 25.000 de copii difuzate per ediție
La un an de la lansarea propriei publicații în România, revista ZOOT, retailerul ceh continuă să investească în print, primele cifre ale tirajului auditat... Revista ZOOT, auditată BRAT: 25.000 de copii difuzate per ediție

La un an de la lansarea propriei publicații în România, revista ZOOT, retailerul ceh continuă să investească în print, primele cifre ale tirajului auditat fiind acum disponibile pe site-ul BRAT ­(Biroul Roman de Audit Transmedia).

Lansată în decembrie 2015 cu un tiraj de 22.000 de copii și 36 de pagini, revista ZOOT intră în 2017 cu 64 de pagini și 25.000 de copii distribuite gratuit la nivel național, propunându-și ca, până la final de 2017, să își continue creșterea, atât în termeni de tiraj, cât și de număr de pagini.

„Astăzi, când se gândesc la shopping-ul de fashion, femeile se informează și se inspiră, în ordinea asta, online, în magazine și din reviste. E motivul pentru care ZOOT, acest hibrid între e-commerce și retail clasic, editează o revistă pe care se încăpățânează să o crească”, declară Robert Berza, Country Manager ZOOT România.„Pentru noi, auditarea tirajului era un pas clar și necesar, la fel cum în 2017 este extrem de important să mărim numărul de pagini și, deci, a timpului petrecut de cititori în lumea ZOOT. Pentru unii clienți revista este prima interacțiune cu brandul nostru; de aici și obsesia de a vorbi în ea mai degrabă de valori pe care le avem în comun decât de a edita un catalog de produse”, continuă acesta.

Revista ZOOT are o frecvență bimestrială și abordează ediție după ediție câte o temă centrală de interes general pentru audiență la momentul respectiv. Printre vedetele care au spus „da” până acum provocării ZOOT de a apărea pe copertă se numără Andreea Esca, Andi Vasluianu, Dana Rogoz, Mihai Dobrovolschi, Paul Ipate, Ana Ularu, Ada Condeescu și Robin Proca (Robin and the Backstabbers).

„E o provocare să faci o revistă relevantă din punctul de vedere al conținutului în 2016, cu atât mai mult atunci când publicația e a unui e-commerce neconvențional recent intrat pe piața din România, nu una clasică. Și, mai ales, în contextul în care internetul ne bombardează continuu cu informații și noi încă n-am obosit să cântăm prohodul printului”, declară Raluca Dumitra, Redactor-Șef al revistei ZOOT. „Responsabilitatea devine și mai mare în momentul în care nu vorbim de un tiraj clasic, ci de unul dublu, câteodată triplu, față de cele ale revistelor de lifestyle/modă clasice. Faptul că aducem în fața cititorului 25.000 de exemplare și încercăm să i le punem cât mai în drum prin locațiile partenere (la fel cum facem și cu Cabinele de Fericire) și că, iată, într-un an, aproape ne-am dublat numărul de pagini sunt consecințe ale faptului că cititorul ZOOT a primit cu foarte mult entuziasm acest proiect editorial – hibrid la rândul lui – și că interesul pentru noutatea proiectului e unul mare.”

Primele cifre oficiale ale auditării BRAT arată că revista ZOOT este pe locul 1 atât la nivel de tiraj tipărit, cât și de tiraj difuzat pe categoria lifestyle/modă din care face parte, următoarea publicație clasată având un tiraj brut de 20.333 și un total difuzat de 11.422 copii). În același timp, pe perioada iulie-septembrie, pentru care sunt disponibile cele mai recente cifre, revista ZOOT se situează pe locul 16 dintotalul de 96 de publicații auditate de BRAT.

Următoarea ediție a revistei ZOOT, de ianuarie-februarie, va apărea la începutului lunii ianuarie 2017 și are ca temă diversitatea, vorbind deopotrivă despre discriminare și minorități, dar și despre toleranță.

revista-zoot-coperte

Bine de știut!

Lansat în 2012, ZOOT a devenit rapid cel mai mare retailer online de haine și accesorii din Cehia, extinzându-se ulterior și în Slovacia și România. Cu o abordare unică de business, care combina modelul de shopping online cu cel al probării produselor în offline, în Cabinele de Fericire, ZOOT are peste 300 de branduri în portofoliu, mai mult de 300.000 de produse în stoc și peste 100.000 de clienți.

ZOOT a intrat pe piața din România in noiembrie 2015 și are în prezent 9 Cabine de Fericire în București, Cluj, Timișoara și Constanță, unde clienții pot proba produsele pe care le comandă online înainte de a plăti pentru ca, la final, să cumpere doar ceea ce le place și le vine bine. Clienții pot comanda, de asemenea, de oriunde din țară, livrarea fiind efectuată acasă sau la birou.

Pe lângă secțiunile clasice, pentru bărbați și femei, ZOOT.ro oferă o selecție largă de accesorii home&deco, haine și jucării pentru copii, dar și produse din zona premium.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *