Fujitsu prezinta inovatiile care stau la baza transformarii digitale pentru clienti Fujitsu prezinta inovatiile care stau la baza transformarii digitale pentru clienti
Human Centric Innovation – Driving Digital Transformation este tema principala sub umbrela careia s-a desfasurat cel mai mare eveniment IT&C single vendor: Fujitsu Forum... Fujitsu prezinta inovatiile care stau la baza transformarii digitale pentru clienti

Human Centric Innovation – Driving Digital Transformation este tema principala sub umbrela careia s-a desfasurat cel mai mare eveniment IT&C single vendor: Fujitsu Forum 2016. Desfasurat la Munchen, Germania, intre 16 si 17 noiembrie 2016, Fujitsu Forum, cu peste 12,000 de clienti si parteneri care au participat din toata lumea, 6 Keynotes, peste 55 Breakout Sessions, 600 de Expert Talks si o zona de circa 3.500 mp de expozitie, Fujitsu Forum a prezentat inovatiile prin care Fujitsu sustine procesul de transformare digitala, centrate intotdeauana pe oameni si in beneficiul acestora, cu rezultate extraordinare in zona de business, pe diverse industrii si verticale, de la retail la finante si de la logistica la sanatate.

Transformarea digitala aduce schimbari profunde in toate sectoarele de activitate. Fujitsu si-a propus sa continue sa investeasca si sa inoveze in domenii cheie, precum Cloud, Internet of Things, inteligenta artificiala si securitatea cibernetica, ajutand clientii sa faca fata provocarilor si oportunitatilor pe care le ofera transformarea digitala. Au fost prezentate studii de caz din domenii strategice ca Disaster Management, Traffic Management, Platforme si solutii integrate IoT in domeniul HealthCare si multe altele, cu aplicabilitate si disponibilitate de a fi livrate in Europa.

In Romania, Fujitsu este cunoscuta ca o companie japoneza inovativa cu produse de inalta performanta si fiabilitate. Pentru urmatorii ani ne propunem sa dezvoltam domenii noi in plina ascensiune digitala cum ar fi: solutii complete pentru un retail modern, sisteme integrate PRIMEFLEX, platforme IoT, aplicatii bazate pe modele de autentificare biometrica, cum ar fi Palm Secure si solutii complexe end-to-end pentru zona de retail banking.

”Modelul nostru de business este unul co-opetitiv. Impreuna cu partenerii nostri de alianta strategica, construim solutii complexe care sa integreze expertiza fiecaruia, avand un mod de abordare deschis catre colaborare si parteneriat real. Chiar daca exista domenii in care suntem competitori, dezvoltam zone de cooperare in care cream si integram solutii in beneficiul oamenilor si a societatii, pentru un viitor mai bun si pentru a usura viata de zi cu zi.

Tinand cont de natura pietei locale si de accentul pe transformarea digitala, este obligatia noastra sa avem o abordare axata pe solutii verticale si asta vom face in urmatorii ani. Zonele in care putem sa facem diferenta sunt serviciile pentru cetateni (adresand si problema securitatii in mediul digital), retail modern, servicii financiare (retail banking) si sa continuam constructia de infrastructuri convergente in care avem atat experienta, cat si expertiza de foarte multi ani. Tot ce facem este orientat catre oameni si are scopul de a imbunatati viata de zi cu zi a fiecarui individ.”

Gabriel Pavel, Country Sales Director, Fujitsu Romania (FOTO)

In Romania, ponderea solutiilor in zona de datacenter este de circa 64% din cifra de afaceri, cu focus pe produse high end si high performance. Modelul de business este unul indirect, construind business prin solutii human centric, impreuna cu peste 380 de parteneri la nivel national.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *