FCB Bucharest și La Festa te ispitesc să cedezi tentației dincolo de gust FCB Bucharest și La Festa te ispitesc să cedezi tentației dincolo de gust
Pentru femeile cărora nu le este teamă să admită că deseori, tentația este mai puternică decât ele, FCB Bucharest și La Festa au lansat... FCB Bucharest și La Festa te ispitesc să cedezi tentației dincolo de gust

Pentru femeile cărora nu le este teamă să admită că deseori, tentația este mai puternică decât ele, FCB Bucharest și La Festa au lansat campania promoțională Tentație dincolo de gust, prin care consumatoarele sunt încurajate să ia din când în când o pauză bine-meritată și să se lase pradă micilor plăceri.

Nu este un secret pentru nimeni că suntem inconjurați la tot pasul de foarte multe tentații. La Festa dă startul unui manifest încurajând femeile să cedeze acelor tentații care le pot face să zâmbească în fiecare zi. Mai mult chiar, le premiază pentru că au curaj și încredere în ele, oferindu-le bijuterii din argint și ceasuri Christian Lacroix.

Pentru promoția națională de anul acesta, am creat două spoturi TV prin care surprindem tocmai astfel de momente, în care alegem să ne bucurăm de fiecare clipă cedând tentațiilor. Sperăm că toate femeile se vor regăsi în aceste ipostaze și vor răspunde manifestului de curaj La Festa!”, a declarat Mihaela Greluș, Marketing Director Tymbark Maspex.

Desfășurată în perioada noiembrie 2016 – februarie 2017, la nivel național, campania Tentație dincolo de gust își așteaptă curajoasele participante pe lafesta.ro, cu peste 1500 de premii: brățări, coliere, cercei din argint și ceasuri Christian Lacroix.

La Festa este un brand care își propune să facă mai mult decât să înțeleagă femeile, vrea și să le fie complice în acele momente în care își permit să fie mai blânde cu ele însele, mai sincere, mai conectate la propriile dorințe.

Dezvoltarea campaniei a avut la baza un insight destul de simplu: sunt mii de motive să ne abținem de la a ceda tentațiilor, însă unul foarte bun pentru a le da curs: ne fac să ne simțim bine. Combinând acest insight cu complicitatea caracteristică brandului, au fost construite două povești care sărbătoresc momentele de răsfăț. Practic, La Festa spune: este OK să cedezi tentațiilor din când în când, mai ales că bucuriile autentice de acolo vin. În plus, atunci când o faci, La Festa e gata să te decoreze.

Codurile inscripționate în interiorul ambalajelor produselor participante în promoție (La Festa 3in1, Cappuccino și Ciocolată Caldă) le pot aduce peste 100 de premii acordate săptămânal celor care iubesc momentele dulci de peste zi și știu să aprecieze micile plăceri care pot schimba perspectivele sau starea de spirit.

Materialele de comunicare a campaniei au fost dezvoltate pentru mediile: online (pagina website dedicată promoției, pe lafesta.ro), instore și TV. Cele 2 spoturi TV ale campaniei au fost regizate de Andrei Amărfoaie, cu Tudor Lucaciu director de imagine și filmate în București, de casa de producție D-Studio, producător Ducu Ion.

Echipa La Festa: Mihaela Greluș, Marketing Director, Silvia Rusu, Brand Manager Instant Division, Cristian Ghiță, Junior Brand Manager Instant Division, Ovidiu Bobeica, Graphic Designer.

Echipa FCB Bucharest: Claudiu Dobriță, Creative Director, Sorina Borcescu, Client Service Director, Dragoș Raicu, Senior Copywriter, Wanda Hutira, Senior Art Director, Irina Tănase, Junior Copywriter, Alecsandra Roman, Head of Planning, Oana Nedelea, Strategic Planner, Florin Ciobanu, Head of Digital, Șerban Chițu, Art Director, Patricia Bîea, Copywriter, Laura Blebea, Senior Account Manager, Alina Jijău, Senior PR Manager.

lafesta_kv-tentatie-dincolo-de-gust

Bine de știut!

Cu o istorie și o experientă de peste 140 de ani în domeniul comunicării, rețeaua globală FCB include 150 de agenții în 90 de țări, având peste 8.000 de angajați și este parte a Interpublic Group of Companies. În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare. Din portofoliul de clienți ai FCB Bucharest fac parte branduri și companii internaționale precum Beiersdorf, JTI, Philips, Vodafone, Mondelez, Bergenbier S.A. etc.

Cu o experienţă de 20 de ani pe piaţa din România şi un portofoliu vast de produse, compania Tymbark Maspex România este unul dintre cei mai cunoscuţi producători din ţară pentru categoriile sucuri, nectaruri şi băuturi răcoritoare, produse instant, snacksuri dulci şi sărate.

În prezent, Tymbark Maspex România deţine pe piaţă branduri cunoscute: sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare – Tymbark, Tedi, Ciao, Figo; produse făinoase – pastele Arnos; produse instant – La Festa Cappuccino, La Festa Hot Chocolatta, La Festa 3in1; dulciuri şi snacksuri dulci şi sărate – Salatini, Salatini Junior, Rollini d’Oro, Hatz.

Piaţa de desfacere pentru Tymbark Maspex România este reprezentată atât de România, cât şi de principalele țări către care sunt exportate produsele: POLONIA, Bulgaria, Moldova, Spania, Cipru, Germania, Serbia, Italia, Marea Britanie, Ţările Arabe.

La Festa unul dintre cele mai puternice branduri din România și lider de piață în categoria ciocolată caldă și cappuccino instant.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *