O mână de ajutor, că să-ți conduci eficient afacerea O mână de ajutor, că să-ți conduci eficient afacerea
Timpul, numărul angajaților și nivelul bugetului de investiții sunt resurse limitate – și de cele mai multe ori, sunt alocate 100% în activitățile operaționale... O mână de ajutor, că să-ți conduci eficient afacerea
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Timpul, numărul angajaților și nivelul bugetului de investiții sunt resurse limitate – și de cele mai multe ori, sunt alocate 100% în activitățile operaționale curente. În aceste conditii, cum reușești să optimizezi timpul și să găsești resursele necesare pentru a-ți dezvolta afacerea?

Astăzi îți prezentăm o soluție pe care am încercat-o recent și care credem că poate fi o mână de ajutor pentru toți cei care au o afacere la început de drum și vor să o dezvolte eficient. Ea vine de la clujenii de la www.eokey.ro si este o platformă online de gestionare a activităților de business lansată în acest an și adresată micilor antreprenori din România.

Cum te ajută eokey.ro?

Ariile din cadrul unei afaceri unde OKEY oferă support sunt managementul financiar, managementul vânzărilor, managementul activităților și managementul administrativ. Pe partea de management al vânzărilor poți ține evidența firmelor, evidența contactelor, dar și definirea oportunităților de vânzare pe niveluri de status (nouă, în lucru, câștigată, abandonată, pierdută).

eokey-4

În plus, poti sa atașezi versiunea scanată a contractelor tale cu clienții, dar și să îți păstrezi evidența activităților – individuale proprii, individuale ale altor utilizatori sau pe echipă.

Funcționalitățile pe care noi le-am apreciat in mod special se refera in primul rand la managementul oportunităților, al contractelor si al activităților departamentului de vânzări. Platforma iti permite gestionarea eficienta a clienților, prospectilor si managementul oportunitatilor de vanzari. Vezi totul instant, pipeline-ul clientilor, rate de conversie, vezi efortul depus pentru atragerea de noi clienți, printr-o serie de rapoarte, grafice și analize specifice.

Platforma poate fi accesata simultan de mai multi utilizatori, de oriunde ai acces la internet și in orice moment vrei sa te conectezi pe laptop, PC sau tabletă.

eokey-6

Nivelul de securitate? Ne-am informat și despre asta – este același nivel folosit și în sistemele bancare.

În ceea ce privește costurile, nu trebuie să investești într-un calculator puternic sau în servere, nici să-ți angajezi vreun specialist sau să mergi tu însuți la o specializare.

Ai nevoie doar de un browser (practic, orice echipament sau dispozitiv pe care îl folosești în mod curent în business) și de un cont pe platforma OKEY, pe care ți-l creezi în 2 minute accesând de pe www.eokey.ro link-ul de creare a unui cont. Fiecare cont beneficiază de o perioadă de probă de 30 de zile – un timp suficient pentru a întelege cum funcționează platforma și pentru a vedea cum răspunde nevoilor tale.

Utilizarea ei se face pe bază de abonament lunar, iar valoarea abonamentelor începe de la 4 EURO + TVA.

eokey-3

Și pentru ca platforma a fost construita de antreprenori, special pentru a sprijini micii antreprenori, dezvoltatorii ei le dau startup-urilor o mana de ajutor: subventioneaza utilizarea platformei pentru un an de zile firmelor care au maximum un an de activitate la momentul crearii contului.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Your email address will not be published. Required fields are marked *