Expoziție neconvențională de portrete în Kika, într-o campanie NIVEA semnată FCB Bucharest Expoziție neconvențională de portrete în Kika, într-o campanie NIVEA semnată FCB Bucharest
La începutul lunii noiembrie, vizitatorii showroomului Kika din Bucureşti au avut parte de o surpriză în zona dormitoarelor: o expoziție neconvențională de portrete realizate... Expoziție neconvențională de portrete în Kika, într-o campanie NIVEA semnată FCB Bucharest
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

La începutul lunii noiembrie, vizitatorii showroomului Kika din Bucureşti au avut parte de o surpriză în zona dormitoarelor: o expoziție neconvențională de portrete realizate din make-up.

Expoziţia a făcut parte din campania #operatiuneademachierea, prin care NIVEA atrage atenţia asupra importanței îngrijirii corecte a tenului. Portretele au aparţinut unora dintre cele mai cunoscute bloggerițe de beauty: Alina Ceuşan, Maria Dragason (Special Koko) şi Laura Muşuroaea.

Alături de mesajul educativ, campania a anunțat lansarea apei micelare NIVEA în format mare, de 400 ml, și diversificarea gamei prin produse adresate tuturor tipurilor de ten.

#operatiuneademachierea este o continuare a campaniei educaționale începute anul trecut, care a avut un real succes în rândul consumatoarelor, oferindu-le trucuri pentru o demachiere distractivă, rapidă și eficientă. Anul acesta ne-am propus să ducem mai departe acest mesaj educațional, arătându-le fetelor, într-un mod inedit și memorabil, ce se întâmplă atunci când nu se demachiază”, declară Paula Furir, Brand Manager, Beiersdorf România.

Ideea campaniei  #operatiuneademachierea a pornit de la faptul că de fiecare dată când fetele nu își curăță tenul înainte de culcare, fața de pernă este primul martor, păstrând urmele machiajului de peste zi. Așa cum perna este afectată, și pielea suferă de impregnarea impurităților acumulate pe parcursul zilei. Plecând de la acest insight, fața de pernă a devenit elementul central al campaniei pentru a sublinia importanța demachierii.

operatiuneademachierea-nivea_-kika-1

Drept urmare, campania a debutat printr-un teasing adresat jurnalistelor şi bloggeriţelor, care au primit o cutie anonimă, ce conținea o pernă albă, un fard de ochi şi un ruj, alături de mesajul “Oare ce se întâmplă când dormi fără să te demachiezi? Dacă şi tu eşti curioasă, ajută-ne să dezlegăm misterul”.

Bloggeriţele au făcut experimente folosind kit-ul primit şi au postat pernele cu urmele de make-up, provocând discuţii cu fanele pe paginile lor de social media. Ulterior, în etapa de revealing, jurnalistele și bloggerițele au primit câte o faţă de pernă cu un portret ilustrat, pe care să o folosească drept reminder pentru demachiere, acesta fiind un pas esențial de îngrijire, și totodată simplu, mai ales atunci când ai produsul potrivit.

Punctul culminant al campaniei #operatiuneademachierea a fost expoziția neconvențională în Kika a portretelor celor trei ambasadoare, redate prin produse de make-up pe fețe de pernă. Expunerea portretelor a coincis cu week-end-ul special cu oferte şi promoţii la secţiunea Dormitoare, ocazie care a atras peste 5.000 de vizitatori ce au fost surprinși de expoziția neconvențională NIVEA.

Decorul expoziției a fost compus din trei dormitoare cu așternuturi albe, ale căror perne aveau ilustrate portretele ambasadoarelor create din ruj și fard de ochi. Acestea invitau vizitatorii să-și imagineze ce se întâmplă cu tenul dacă nu este curățat, după o noapte de somn. În decor, apa micelară NIVEA la 400 ml a fost așezată alături de mesajele campaniei, pentru a informa clienții despre calitățile produsului și importanța unei îngrijiri delicate.

În fiecare seară zici: <<Abia aștept să ajung acasă și să mă relaxez>>. Dar dimineața îți dai seama că mai aveai ceva de făcut. Și uite așa te alegi cu un autoportret” din make-up, pe fața de pernă pe care tocmai o schimbasei. De aici am pornit și am ajuns la kit-urile trimise anonim și apoi la o expoziție, găsind astfel un mediu și o manieră inedite și fun de a vorbi despre demachiere. Pentru ca perna este cea care dă de gol, cea care știe”, afirmă Olivia Spânu și Alexandru Tigoianu, Senior Copywriteri FCB Bucharest.

Mesajul campaniei a fost susținut prin conținut digital dedicat, sub formă de articole și video-uri publicate pe site-ul și pagina de Facebook NIVEA. De asemenea, cele trei ambasadoare au împărtășit cititoarelor trucuri pentru o demachiere simplă și fun, pe site-ul NIVEA și pe paginile proprii de social media, în video-uri care au generat peste 100.000 de vizualizări.

Echipele care au contribuit la realizarea campaniei:

Beiersdorf România: Carmen Pavel – Marketing Director, Paula Furir – Brand Manager, Iulia Munteanu –Brand Manager.

FCB Bucharest: Claudiu Dobriță – Creative Director, Olivia Spânu – Senior Copywriter, Alexandru Tigoianu – Senior Copywriter, Viorel Holovaci – Senior Art Director, Alina Ștefan – PR Director, Irina Duminecă – PR Manager, Alexandra Cărăbuși – Junior PR Executive, Raluca Lupu – Account Director, Ionuţ Stan – Production Executive.

Componentele digitale și media ale campaniei au fost implementate cu sprijinul Republika și MEC România.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *