Românii, buget mediu de 1.300 de euro de persoană pentru un Revelion pe plajă Românii, buget mediu de 1.300 de euro de persoană pentru un Revelion pe plajă
Potrivit Paravion, cea mai mare agenţie de turism online din România, în ultimul an s-a remarcat o creștere semnificativă a numărului de turiști români... Românii, buget mediu de 1.300 de euro de persoană pentru un Revelion pe plajă
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Potrivit Paravion, cea mai mare agenţie de turism online din România, în ultimul an s-a remarcat o creștere semnificativă a numărului de turiști români care doresc să-și petreacă Anul Nou pe o plajă exotică. În topul preferințelor pentru Revelion se află destinații precum Maldive, Bali, Thailanda și Dubai, iar bugetul mediu alocat pentru aceste vacanțe ajunge la 1.300 de euro de persoană.

Conform datelor companiei, cererea de oferte pentru vacanțele de Revelion a crescut cu 25% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, în topul preferințelor românilor aflându-se în continuare destinații europene, precum Amsterdam, Praga sau Berlin. Totodată, numărul celor care solicită sejururi în destinații atipice a crescut cu cca. 10% în ultimul an.

Astfel, românii care aleg concedii în destinaţii exotice în locul unui concediu tradițional sunt reprezentați, de regulă, de cupluri, cu vârsta medie de 35 ani. Pentru ei, confortul este cel mai important criteriu în alegerea ofertei potrivite și optează pentru vacanțe de cel puțin 7 nopți, cu servicii de demipensiune și cazare într-un hotel pe plajă.

„Europa, în schimb, datorită tarifelor atractive, atrage mai multe categorii de public – tineri, cupluri, familii, chiar și seniori, însă durata vacanței se rezumă la maximum 5 nopți, cu mic dejun inclus. De altfel, pentru ei, cina de Revelion este opțională”, a declarat Remus Vişan, Director General al Paravion.

În ceea ce privește bugetele alocate, reprezentantul companiei afirmă că, pentru vacanțele de pe continent, românii achită în medie 650 euro de persoană, în timp ce ofertele pentru Asia sau Africa depășesc 1.000 euro de persoană, sumă care include bilete de avion, transferurile de la aeroport-hotel și retur, dar și cazarea cu demipensiune sau all inclusive.

Mauritius„Până la acest moment, cea mai costisitoare vacanță de Revelion aleasă de un român a avut o valoare de 2.000 euro/persoană, având destinația Bali. Clientul a ales servicii all inclusive la un hotel de 5 stele și o cazare de 7 zile. Costul a fost achitat integral, iar oferta a fost achiziționată în luna septembrie pentru 2 persoane”, a afirmat Directorul General al Paravion.

Pe loc secund în topul celor mai scumpe vacanțe se află și un sejur de 7 zile în Mauritius pentru care s-au achitat 1.800 euro/ persoană, aceasta fiind urmată de o ofertă pentru Maldive – 1.400 euro/persoană pentru 7 zile.

La polul opus, reprezentantul Paravion menționează vacanțele în Roma cu doar 220 euro/persoană pentru 5 zile, dar și cele în Praga – 400 euro/persoană și Barcelona – 550 euro/persoană, tot pentru 5 nopţi de cazare, la un hotel de 3 stele.

Totodată, grație ofertelor de Black Friday, agenția a vândut deja în intervalul 18-20 noiembrie bilete de avion şi pachete de vacanţă în valoare de 992.220 de euro şi va continua campania weekend-ul viitor, când estimează vânzări de peste 500.000 de euro.

Conform datelor companiei, oferta Paravion din primul weekend Black Friday a atras aproape 1,4 milioane de căutări, în creştere cu peste 250% faţă de media zilnică obişnuită. Astfel, internauţii interesaţi de vacanţe au realizat 965 de căutări pe minut, echivalentul a 16 pe secundă pe platforma Paravion. Datele de trafic se vor menţine şi weekend-ul viitor, când agenţia va propune turiştilor o nouă ofertă, cu focus crescut pe pachetele de vacanţă premium.

Şi în ceea ce priveşte bilete de avion vândute în perioada 18-20 noiembrie, s-au remarcat tot cele operate de companiile de linie, respectiv Tarom, Turkish Airlines, KLM, Lufthansa şi Air Serbia.

„Chiar dacă această sărbătoare a shopping-ului este sinonimă cu reducerile foarte consistente pentru majoritatea comercianţilor şi a clienţilor, în cazul Paravion am observat un interes crescut pentru destinaţii exotice, premium. În primul val de campanie am înregistrat mai bine de 50 de tranzacţii care au depăşit 1.000 de euro, iar cel mai scump pachet vândut a costat de 3.000 euro. Weekend-ul viitor ne vom concentra tot pe pachete premium, din ce în ce mai căutate în rândul clienţilor noştri”, a mai spus Vișan

Potrivit reprezentantului Paravion, cel mai costisitor pachet achiziţionat din oferta Black Friday de săptămâna trecută a fost un sejur de 10 zile, pentru 2 persoane, în Hyatt Regency Phuket Resort din Thailanda, cu plecare pe 9 februarie.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *