PayU România: de Black Friday 2016 s-au efectuat tranzacții online în valoare de 113,3 milioane lei, creștere cu 67% față de anul trecut PayU România: de Black Friday 2016 s-au efectuat tranzacții online în valoare de 113,3 milioane lei, creștere cu 67% față de anul trecut
Ediția Black Friday de anul acesta, desfășurată în zilele 18-20 noiembrie, a generat 188.000 tranzacții online în valoare totală de 113,3 mil lei, cu... PayU România: de Black Friday 2016 s-au efectuat tranzacții online în valoare de 113,3 milioane lei, creștere cu 67% față de anul trecut
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Ediția Black Friday de anul acesta, desfășurată în zilele 18-20 noiembrie, a generat 188.000 tranzacții online în valoare totală de 113,3 mil lei, cu 67% mai mult decât ediția de anul trecut, conform datelor PayU România, liderul pieței de plăți online.

”Evenimentul Black Friday de anul acesta a depășit așteptările noastre. Pentru o parte dintre comercianți, Black Friday a început la miezul nopții, însă la ora 7:00 dimineața am înregistrat o creștere spectaculoasă în platforma PayU, ajungând în scurt timp la 500 de tranzacții pe minut, de două ori mai multe față de nivelul maxim de anul trecut. Minutul de aur a fost la ora 8:10.

Față de anii trecuți am înregistrat o evoluție constantă a plăților online, de-a lungul întregii zile de vineri, dar și peste weekend, ceea ce ne arată o maturitate la nivelul comercianților – o strategie de comunicare foarte bună și o etapizare a ofertelor.” declară Marius Costin, Country Manager PayU România.

Din totalul plăților online efectuate în sistemul PayU România, 31% au fost efectuate folosind cardul cu rate.

black-friday_2013-2016

Evoluție pe industrii:

  • IT&C a rămas categoria fruntașă și anul acesta. 59% din valoarea tranzacțiilor online a fost alocată produselor din această categorie. Față de anul trecut, creșterea a fost de 52,3%;
  • Produsele din categoria fashion reprezintă 5% din total, cu o creștere de 50,3% față de ediția Black Friday de anul trecut;
  • Categoria care a înregistrat creșterea cea mai mare este cea formată din produse precum: mobilier, decorațiuni, jucării, cărți, produse alimentare, produse cosmetice, vinuri și nu numai. Aceasta reprezintă 29% din totalul vânzărilor, cu o creștere de 125%.

Cele mai mari tranzacții online:

  • În prima jumătate a zilei de vineri au fost făcute tranzacțiile cu cele mai mari valori. Cel mai mare coș de cumpărături a fost de 143.000 lei, comandă venită din Ungaria. Pe locul 2 și 3 se află tranzacții în valoare de 36.600 lei și 35.000 lei, ambele din România.
  • Valoarea coșului mediu de cumpărături de-a lungul întregului weekend a fost de 602 lei, cu 6% mai mare față de ediția precedentă. Produsele IT&C au fost achiziționate cu precădere în prima parte a zilei de vineri, când valoarea medie a coșului de cumpărături a atins nivelul maxim de 832 lei.

Topul țărilor care au comandat din magazinele din România și au plătit online

  • La ediția Black Friday de anul acesta PayU a procesat plăți din 87 țări. În top 5 țări cu cele mai mari comenzi au fost: Lituania (coș mediu 1.771 lei), Finlanda (coș mediu 1.250 lei), Slovenia (coș mediu 874 lei), Rusia (coș mediu 651 lei) și România (coș mediu 623 lei).

Printre retailerii din portofoliul PayU care au participat la ediția Black Friday de anul acesta se numără: Elefant, eMag, FashionDays, Paravion, PC Garage, Quickmobile, Telekom (clickshop.ro, germanos.ro), Vivre.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *