New Trends: De ce sa alegi produse eco… New Trends: De ce sa alegi produse eco…
Ecologia este inca un concept destul de abstract si prea putin atractiv pentru cei mai multi dintre noi. Desi, principial, suntem iubitori de natura,... New Trends: De ce sa alegi produse eco…
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Ecologia este inca un concept destul de abstract si prea putin atractiv pentru cei mai multi dintre noi. Desi, principial, suntem iubitori de natura, cultura locului si realitatile economice nu au ajutat prea mult la dezvoltarea unui interes real fata de ideea de respect si protejare a naturii. Tocmai de aceea, cu exceptia catorva domenii, precum industria alimentara (unde eco se confunda cu bio) sau cel al echipamentelor de uz caznic (unde se asociaza cu clasa de consum de energie), situatiile de pozitionare prin caracteristicele de tip ‘eco-friendly’ sunt cazuri izolate.

Pentru a citi articolul original, dati click AICI.

Si totusi, incepem sa vibram la ideea de autoturism electric, iar producatorii se straduiesc sa ofere modele tot mai fiabile si chiar ceva mai atractive ca pret. Perspectiva costului redus la alimentare este, pentru oricine, extrem de atractiva… Eco incepe, incet dar sigur, sa sune ‘sexy’.

Iar lucrurile se leaga. Usor, eco, in orice registru, se asociaza in buna masura cu consum redus, deci costuri reduse, chiar daca nu neaparat la achizitie. Este vorba, desigur, de costurile reduse la intretinere si exploatare. Asa ca, pana la urma, privit din perspectiva utilizarii in timp, ‘eco’ devine interesant chiar si pentru buzunarele mai stramte – sau poate in special pentru acestea!

Modelul se regaseste in cele mai multe domenii. Nici segmentul echipamentelor de tiparire documente nu face exceptie. Iar aici, Kyocera are o contributie importanta si consistenta, care isi are radacinile in urma cu aproape 25 de ani, cand KYOCERA a lansat conceptul ECOSYS. Mai multe detalii despre ECOSYS, gasiti AICI.

Odata cu tehnologia ECOSYS, Kyocera a fost primul producator care a separat tonerul de unitatea de imagine reusind astfel sa reduca drastic costurile de exploatare. Tot prin tehnologia ECOSYS, KYOCERA a urmarit sa ofere utilizatorului echipamente superioare tehnologic, cu consum redus de energie si durata de viata mai mare. Din 1992 si pana in prezent, KYOCERA a investit permanent in cercetare si dezvoltare, pentru a construi modele fiabile, ecologice si economice.

Iar daca pentru industria de autoturisme eco inseamna consum redus de carburant, in mod similar – un echipament de tiparire ecologic, tradus in beneficii de cost, inseamna consum redus de energie, deci o factura mai mica la sfarsitul lunii de la furnizorul de electricitate, consum optimizat de toner si un volum mai mic de deseuri generate.

Eco devine astfel interesant. Daca nu pentru amprenta de carbon redusa, macar pentru factura de consum redus de electricitate. Iar odata translatata in registrul artimeticii, componenta eco devine un argument valabil pentru orice piata!

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *