Top 100 vloggeri romani Top 100 vloggeri romani
6 milioane de vizualizari si aproape 20.000 de noi abonati adauga in fiecare saptamana  cele 100 de canale de YouTube pe care le numim,... Top 100 vloggeri romani
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

6 milioane de vizualizari si aproape 20.000 de noi abonati adauga in fiecare saptamana  cele 100 de canale de YouTube pe care le numim, intr-un cuvant, vlogosfera romaneasca.

2016 este anul in care primul canal romanesc ajunge la 1.000.000 de abonati si cantitatea continutului video produs explodeaza din tot felul de directii, de la veteranii care reusesc sa produca adevarate emisiuni sau repere de cultura populara, pana la cei care intra in domeniu si, prin formate si abordari proaspete, reusesc sa creasca spectaculos in cateva luni.

La bataie cu orice televiziune in demograficele peste 25 de ani, si lideri detasati pe segmental de tineri, cu varste intre 12 si 30 de ani, noile staruri ale internetului au reusit in 2016 sa reaseze bugete din ce in ce mai importante in directia lor si sa aiba incredere intr-un 2017 care va face dreptate continutului video.

In acest context, SCREEN NATIVE realizeaza topul 100 al vloggerilor locali, o initiativa care permite brandurilor sau celor interesati sa inteleaga mai bine cine sunt, ce au de oferit si cum se poate colabora eficient cu noii veniti pe radarele bugetelor de marketing ale companiilor.

Topul este disponibil aici http://topvloguri.screennative.ro/ si este construit dinamic: se actualizeaza in fiecare saptamana si pune in context o prima impartire pe categorii a vlogosferei, o evaluare a tractiunii fiecarei categorii si a relevantei fata de grupe de varsta a fiecarui canal.

Topul principal este initial ordonat dupa numarul de abonati ai canalului dar poate fi reevaluat dupa numarul de vizualizari, de noi abonati sau numarul de clipuri noi adaugate pentru a stabili cele mai mari cresteri sau cele mai de succes zone in ultima saptamana, mergand pana la materialele care au generat acest succes.

Alaturi de topul principal, evaluam topurile pe fiecare categorie, realizam un infografic cu starea vlogosferei la zi si va oferim si cateva interviuri relevante cu vloggeri consacrati sau aflati la inceput de drum, interviuri care ating principalele etape in dezvoltarea lor si modul in care isi doresc sa colaboreze cu brandurile.

Topul este un loc pe care il vom imbunatati permanent, cu informatii si interpretari noi, in masura sa ofere acces la o imagine cat mai completa asupra fenomenului video de la noi, in incercarea de a educa si orienta brandurile catre cele mai potrivite asocieri cu aceasta noua media.

SCREEN NATIVE este o agentie de comunicare full service, digital at the core, care isi propune sa informeze si sa faciliteze accesul brandurilor catre cele mai bune solutii de comunicare in contextual noilor medii si pe toate ecranele.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *