Stanciu, eMAG, despre Black Friday: mașinile vor fi, probabil, și în acest an cele mai scumpe produse. Retailerul pune la bătaie și 6 luni de curent gratis Stanciu, eMAG, despre Black Friday: mașinile vor fi, probabil, și în acest an cele mai scumpe produse. Retailerul pune la bătaie și 6 luni de curent gratis
Dacă în 2015 cea mai mare valoare a unei tranzacții de Black Friday a fost de circa 90.000 de euro – o mașină care... Stanciu, eMAG, despre Black Friday: mașinile vor fi, probabil, și în acest an cele mai scumpe produse. Retailerul pune la bătaie și 6 luni de curent gratis
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Dacă în 2015 cea mai mare valoare a unei tranzacții de Black Friday a fost de circa 90.000 de euro – o mașină care s-a vândut cu un discount de 20%, tranzacția fiind efectuată de pe smartphone -, șeful eMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online de pe piața locală, estimează că în topul celor mai scumpe produse scoase la vânzare pentru ediția din acest an se vor afla tot autoturismele (cu prețuri ce pot ajunge la 100.000 de euro).

eMAG organizează Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, pe 18 noiembrie.  Potrivit reprezentanților companiei, oferta va cuprinde peste 1 milion de produse, reducerile totale ajungând la peste 35 de milioane de euro.

”Ne confruntăm cu o dilemă: mai este Black Friday ceea ce a fost în momentul în care conceptul a fost adus în România? Avem două tipuri de Black Friday. Cel comercial, abordat de retaileri pe tot parcursul anului, și cel spectacol, făcut o singură dată pe an. Acesta din urmă aduce o valoare adăugată pentru clienți”, a declarat în cadrul unui eveniment de presă Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG.

Din datele companiei, peste 7 milioane de români și-au declarat intenția de a achiziționa produse reduse cu ocazia Black Friday. Retailerul a înregistrat 5,5 milioane de vizite în 2015, în acest an, numărul vizitatorilor pe site fiind estimat la 6,7 milioane de persoane. Totodată, dacă în 2015, valoarea vânzărilor generate într-o singură zi a trecut pragul de 200 de milioane de lei, valoarea estimată a comenzilor pentru ediția de anul acesta ajunge la 250 de milioane de lei – eMAG își propune să vândă cel puțin 800.000 de produse -, media produselor pe care ar putea să le achiziționeze un singur client fiind de 3.

 „Black Friday este cel mai mare eveniment de shopping din an, care cumulează comenzi într-o zi cât într-o lună întreagă și care a devenit un fenomen social. Dacă în restul anului, cumpărăturile sunt, de obicei, raționale, în această zi, clienții își permit să se răsfețe”, a mai spus șeful eMAG.

Datorită volumului mult mai mare de produse din oferta de anul acesta, eMAG a încheiat parteneriate cu cele mai importante șase firme de curierat din România (printre ele se numără Fan Courier – care va livra jumătate dintre comenzile realizate de Black Friday -, DPD, Sameday Courier), astfel încât coletele comandate să fie livrate clienților în termen de zece zile, până pe 28 noiembrie. Mai mult, eMAG le oferă clienților posibilitatea de a-și prelua coletele din cele 11 showroom-uri și din cele 202 de puncte de livrare deschise cu Poșta Română.

”Sâmbătă (19 nov. – n.red.), firmele de curierat vor lucra doar pentru noi. Din depozit vor pleca zilnic circa 150.000 de produse în 160 de camioane”, ne-a declarat Iulian Stanciu.

CEO-ul eMAG a precizat faptul că ofertele cele mai bune vor fi anunțate încă din data de 16 noiembrie, întreg catalogul de oferte urmând să fie disponibil în noaptea de 17 spre 18 noiembrie. Stanciu nu a confirmat, însă, momentul în care produsele aflate la ofertă vor intra la vânzare pe site. ”Vor fi disponibile vineri dimineață”, a spus el.

Una dintre surprizele ediției Black Friday din acest an reprezintă o premieră pentru piața din România. Astfel, eMAG aduce 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică, pentru care factura este zero pe o perioadă de 6 luni. Prima surpriză de Black Friday este dezvoltată în parteneriat cu E.ON Energie România. Pachetul E.ON Lite este destinat consumatorilor casnici, iar contractul de furnizare de energie electrică va fi încheiat pe o perioadă de doi ani, cu posibilitate de prelungire. După perioada de gratuitate de o jumătate de an, clienții vor beneficia de un preț redus de furnizare (de 0,19 lei /kWh), având astfel posibilitatea de a economisi sume importante la plata facturilor și în această perioadă.

De asemenea, clienții vor putea achiziționa la prețuri speciale televizoare, telefoane mobile, laptopuri, frigidere, mașini de spălat, produse de îngrijire personală și cosmetice, jucării, cărți, produse pentru casă şi grădină, articole sportive, produse pentru copii, produse pentru mașină. De asemenea, aceștia vor avea la dispoziție în premieră 1.500 de produse din categoria Smart Home.

În plus, clienții pot achiziționa mult mai ușor, anul acesta, produsele dorite prin facilitățile de plată noi: 36 de rate fără dobândă cu cardul de cumpărături Raiffeisen Bank (pentru produsele vândute de eMAG), 12 rate fără dobândă pentru restul cardurilor de credit.

Anul acesta, peste 2.000 de magazine partenere eMAG Marketplace sunt pregătite cu promoții pentru Black Friday, dublu față de anul precedent.

Pentru că anul trecut 51% dintre clienți au comandat în Black Friday de pe dispozitivele mobile,  eMAG a investit 2 milioane de euro în servere și servicii de hosting, pentru o experiență bună de utilizare.

Stocuri de produse din ofertă:

  • Peste 40.000 de televizoare
  • Peste 20.000 de laptopuri
  • 50.000 de smartphone-uri
  • 17.000 de frigidere
  • 100.000 de electrocasnice mici (mixere, roboți de bucătărie, espressoare, fiare de calcat și altele)
  • 35.000 de aparate de îngrijire personală
  • 1.500 de produse Smart Home
  • 100.000 de parfumuri și seturi cadou
  • 100.000 de scutece (echivalentul a 40 de tiruri)
  • 110.000 jucării și jocuri
  • 20.000 de anvelope
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *