Black Friday ar putea aduce o jumătate de milion de euro în conturile SOLE Luxury Boutique Black Friday ar putea aduce o jumătate de milion de euro în conturile SOLE Luxury Boutique
SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumusețare, estimează în acest an vânzări de aprox. jumătate de... Black Friday ar putea aduce o jumătate de milion de euro în conturile SOLE Luxury Boutique
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumusețare, estimează în acest an vânzări de aprox. jumătate de milion de euro în cadrul campaniei de Black Friday. Astfel, compania anticipează că 60% din această sumă va fi generată prin shop-ul online într-o singură zi, în timp ce restul va fi reprezentat de vânzările din cele trei magazine fizice.

„Având deja experiența unui astfel de eveniment, am analizat care au fost cele mai comandate produse, pe ce branduri mizează clientela, ce ne-a lipsit anul trecut și am stabilit strategia pentru acest an, punând un accent deosebit pe un timp de livrare cât mai scurt. Așadar, reducerile vor fi aplicate doar produselor aflate în stoc, astfel încât să putem livra comenzile imediat”, a declarat Angela Țiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE.

Potrivit reprezentantei companiei, numărul produselor din stoc depășește 30.000 mii de articole, iar reducerile vor ajunge până la 60% pe diverse categorii de produse. În mediul online, evenimentul se va desfășura doar pe data de 18 noiembrie în intervalul orar 00:00 – 22:00, în timp ce în magazinele din București, Cluj-Napoca și Baia Mare, ofertele vor continua până pe 20 noiembrie inclusiv.

În cadrul campaniei online de Black Friday, SOLE estimează o creștere de circa 400% a numărului de comenzi, comparativ cu o zi obișnuită, iar valoarea medie a coșului de cumpărături virtual este anticipată la aproximativ 300 lei.

Parfumurile, cosmeticele și gențile – top 3 cele mai dorite produse

Analizele companiei arată că parfumurile, cosmeticele și gențile se vor afla și anul acesta în topul comenzilor, fiind urmate de categoria produselor pentru îngrijirea părului, gamă ce a crescut substanțial în ultimul an, ajungând să reprezinte lunar aproximativ 20% din totalul vânzărilor.

„Ca și în ediția precedentă de Black Friday, ne așteptăm la un interes crescut pentru gențile de designeri, în mod special pentru modelele semnate Michael Kors și Celine. De altfel, cea mai mare reducere – de circa 3.600 lei, va fi aplicată pe una dintre gențile Celine, al cărei preț, în mod normal, este de 12.000 lei”, a menționat Angela Țiboc.

Toate comenzile online înregistrate de Black Friday și achitate prin card, vor avea prioritate la livrare și vor beneficia de transport gratuit. De asemenea, și livrarea comenzilor a căror valoare de ramburs depășește 100 lei va fi gratuită. Toate comenzile online plasate de Black Friday se vor livra în următoarea săptămână.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *