New Trends: WineWay, un nou concept de magazin de vinuri dezvoltat pentru Halewood Wines&Spirits New Trends: WineWay, un nou concept de magazin de vinuri dezvoltat pentru Halewood Wines&Spirits
Foodwise Marketing, singurul hub creativ specializat in dezvoltarea de proiecte pentru industria food&beverages, anunta lansarea pe piata a unui nou concept, care poarta semnatura... New Trends: WineWay, un nou concept de magazin de vinuri dezvoltat pentru Halewood Wines&Spirits
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Foodwise Marketing, singurul hub creativ specializat in dezvoltarea de proiecte pentru industria food&beverages, anunta lansarea pe piata a unui nou concept, care poarta semnatura agentiei.

Proiectul a fost dezvoltat de catre echipa Foodwise pentru compania Halewood Wines&Spirits, care a dorit sa ofere consumatorilor un nou concept de retail, in care vinurile sa isi spuna intr-un mod prietenos si accesibil povestea, astfel incat toate categoriile de consumatori – cunoscatori si neinitiati – sa se poata bucura in egala masura de experienta vinului.

“Consideram ca orice om merita un vin bun, iar echipa Foodwise, partenerul nostru strategic in dezvoltarea acestui proiect, ne-a asigurat identitatea vizuala, arhitectura de brand si coordonarea tuturor resurselor creative implicate, astfel incat sa cream ceva unic pentru consumatorii de vin, un concept nou de retail: casual wine store”

Andreea Turean, Brand Manager Halewood Wines&Spirits Romania

foto-3-wineway

La dezvoltarea proiectului WineWay a lucrat o echipa de 20 de oameni, cu competente specializate in consultanta de brand, naming si identitate vizuala, architectura, design de interior si de produs, amenajare.

Pentru Foodwise, proiectul reprezinta o ilustrare a formei pe care o pot da competentele grupului de comunicare Hello si a pozitionarii sale pe zona de Food Intelligence.

Ne-am propus, odata cu lansarea Foodwise, sa devenim un hub de resurse creative integrate pentru industria de food&beverages, astfel incat sa putem dezvolta, cu participarea unor echipe cu competente extinse in consultanta si implementare, la dezvoltarea de proiecte complexe pentru aceasta industrie. In mai putin de 2 ani, Foodwise a ajuns la un portofoliu reprezentativ de clienti, desfasoara proiecte nationale de anvergura si a primit prima recunoastere publica a eficientei campaniilor de comunicare derulate, printr-un premiu Effie. Suntem onorati ca astazi putem prezenta un concept de retail “la cheie”, desfasurat sub semnatura noastra pentru Halewood Wines&Spirits, cel mai mare producator si distribuitor de bauturi din Marea Britanie, cu operatiuni extinse pe piata vinului din Romania”

Marilena Istratescu, Managing Partner al grupului de comunicare HELLO

foto-casual-store-wineway

Echipa Foodwise implicata in proiect: Strategie – Marilena Istratescu; Cristina Ionescu; Creatie – Cristina
Diaconescu-Pirlitu, Alexandru Mihailescu, Geanina Anghel, Stefan Neculai; Arhitectura – Alexandru Gavrilescu; Implementare – George Paun.

Echipa Halewood Wines&Spirits implicata: Alina Praja – Marketing Manager; Andreea Turean – Brand Manager; Mihail Grama – Retail Manager.

“Prin acest proiect, Halewood Wines&Spirits si-a dorit sa seteze un trend in categoria de retail prin care sa creeze un spatiu casual, cu un design prietenos, care ofera o gama variata de produse pentru toate gusturile, ocaziile si veniturile disponibile. Produsele pot fi atat achizitionate pentru consum acasa cu prietenii sau pentru un cadou (din zona de gifting), fie pot fi gustate la fata locului, in cornerul special dedicat din magazin. De asemenea, dincolo de crearea unei experiente inedite in magazin, un alt obiectiv setat este educarea consumatorului interesat de vin care doreste sa il descopere si sa il cunoasca mai bine”

Cristina Ionescu, Account Manager Foodwise pe proiectul WineWay

Primul magazin deschis sub acest concept are 64 mp, este situat in Veranda Mall – cea mai noua destinatie de shopping din Bucuresti – si este accesibil pentru public din data de 27 octombrie 2016.

 Bine de știut!

Grupul International Halewood Wines&Spirits este cel mai mare producator si distribuitor independent de bauturi din Marea Britanie, activand de peste 35 de ani pe piata.

In Romania, Halewood Wines & Spirits detine peste 350 de hectare de vita de vie plantate in perioada 2002-2009, in unele dintre cele mai reprezentative zone viticole ale tarii: Dealu Mare si Murfatlar.

Pe langa brandurile de vin proprii: Floare de Luna, Floarea Soarelui, Prahova Valley, Byzantium, Hyperion, Theia, Kronos, Neptunus, Rhea, in portofoliul companiei se regasesc si vinuri de import de  la cele mai renumite case: Gerard Bertrand (Franta), Trapiche (Argentina), Torres (Vina Esmeralda), Concha Y Torro (Chile), Villa Maria (Noua Zeelanda), Marchesi de Frescobaldi (Italia) si multe altele.

Totodata, Halewood Wines& Spirit  comercializeaza  si produsele companiei “mama” din Marea Britanie: Red Square Vodka, Whitley Neill Gin, The Pogues Irish Whiskey, West Cork Irish Whiskey,  Crabbie`s Original Ginger etc.

 – – –

Lansata in 2015, ca marca a grupului de comunicare Hello, Foodwise Marketing este singura agentie din Romania specializata in comunicare pentru industria de food&bev si deruleaza proiecte signature pentru jucatori strategici din aceasta industrie.

Grupul Hello are capital 100% romanesc si a fost infiintat in 2010, de catre 3 antreprenoare: Marilena Istratescu, Cristina Diaconescu si Andreea Celescu.

In prezent, reuneste o echipa de 20 de angajati si un portofoliu extins de colaboratori cu competente in dezvoltare de brand si concepte de retail.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *