Grayling prezintă 7 tendințe în comunicare pentru 2017 Grayling prezintă 7 tendințe în comunicare pentru 2017
Grayling prezintă #7pentru17 – cele şapte tendinţe care vor influenţa comunicarea în 2017, dezvăluind percepţiile anuale asupra schimbărilor produse în tehnologie, media şi comunicare,... Grayling prezintă 7 tendințe în comunicare pentru 2017
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Grayling prezintă #7pentru17 – cele şapte tendinţe care vor influenţa comunicarea în 2017, dezvăluind percepţiile anuale asupra schimbărilor produse în tehnologie, media şi comunicare, pe care, atât clienţii cât şi organizaţiile importante ar trebui să le adopte în anul următor.

De la Inteligenţa Artificială (AI) până la Generaţia Z, grupul de experţi din întreaga reţea globală Grayling a examinat tehnologiile care schimbă regulile jocului, inovaţiile din media şi schimbările socio-politice, pentru a întocmi raportul anual #7pentru17.

Într-o perioadă în care numărul canalelor de comunicare creşte permanent iar accesul la acestea este tot mai larg, importanţa creării unui avantaj prin strategii aplicate devine mai mare ca oricând.

Iar înţelegerea acestor tendinţe va ajuta organizaţiile să îşi construiască astfel de strategii.

Pe site-ul Grayling, sunt analizate în detaliu fiecare dintre aceste tendinţe.

grayling_7pentru17

Bine de știut!

Grayling este o reţea globală de comunicare care dezvoltă soluţii de comunicare integrate şi ingenioase, rapid accesibile pentru a crea avantaje măsurabile pentru clienţi.

Compania operează o reţea internaţională şi flexibilă, care trece dincolo de graniţe, de naţiuni sau discipline. Grayling are aproximativ 800 de angajaţi în mai mult de 50 de birouri aflate în peste 30 de ţări din Europa, America de Nord, Orientul Mijlociu şi Asia.

Grayling este parte a Huntsworth plc, listată la Bursa de Valori din Londra.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *