Black Friday ar putea aduce la nivel local tranzacții cu 60% mai mari față de anul trecut Black Friday ar putea aduce la nivel local tranzacții cu 60% mai mari față de anul trecut
PayU România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de plăți online, estimează față de 2015 o creștere cu 60% a... Black Friday ar putea aduce la nivel local tranzacții cu 60% mai mari față de anul trecut
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

PayU România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de plăți online, estimează față de 2015 o creștere cu 60% a volumelor tranzacționate de Black Friday, pe data de 18 noiembrie, ajungând la o valoare de 110 milioane lei.

”Piața plăților online este într-o continuă creștere de la un an la altul, iar acest lucru este cu atât mai evident de Black Friday, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului. Estimăm că, din totalul comenzilor, 25% vor fi achitate online, folosind cardul bancar. Dintre diferitele modalități de plată online, plata prin card cu rate a înregistrat o evoluție considerabilă în ultimii doi ani. Anul acesta ne așteptăm ca valoarea tranzacționată prin carduri cu rate să se dubleze, ajungând la aproximativ 40 milioane lei”, declară Marius Costin, Country Manager PayU România.

În ceea ce privește plățile online, încă este loc de creștere. Însă consumatorii au nevoie să știe cum funcționează plățile online, care sunt avantajele pe care le pot avea, cum pot verifica dacă un magazin online este sigur și care sunt tipurile de plăți online, astfel încât să aleagă în cunoștință de cauză varianta cea mai potrivită pentru ei. ”Încrederea acestora în plățile online poate veni în urma unei campanii educaționale consistente și pe termen lung, susținută de întreaga industrie”,  completează Marius Costin.

”În contextul unei creșteri constante a evenimentului Black Friday, este obligatoriu ca toți participanții să fie foarte bine pregătiți. Îi încurajăm pe partenerii noștri să ia în calcul o varietate de scenarii posibile, astfel încât experiența consumatorilor să fie una pozitivă. Este valabil și pentru noi, în cadrul PayU, motiv pentru care am investit și anul acesta în dezvoltarea capacității tehnice a platformei. Testele efectuate ne-au arătat că suntem pregătiți să susținem peste 3.000 tranzacții / minut”, susține Alin Breabăn, Software Development Manager Technology Center PayU Group.

Topul produselor pe care clienții aleg să le cumpere online este condus de IT&C, categorie urmată de fashion&beauty, home&deco, produsele pentru copii și cărți. Aceleași categorii vor fi cele mai cerute și de Black Friday.

Pe data de 18 noiembrie o echipă de peste 70 de persoane, atât de la birourile PayU din România, cât și din Polonia, se va asigura că totul funcționează perfect, începând cu suportul IT și angajații care monitorizează platforma, continuând cu specialiștii antifraudă, cu operațiunile și vânzările care asigură legătura permanentă cu partenerii.

Printre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la ediția Black Friday de anul acesta se numără: Elefant, eMag, FashionDays, Paravion, PC Garage, Quickmobile, Telekom (clickshop.ro, germanos.ro), Vivre.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *