Analiză WatchShop: Românii ar putea cumpăra ceasuri în valoare totală de 160.000 de euro de Black Friday Analiză WatchShop: Românii ar putea cumpăra ceasuri în valoare totală de 160.000 de euro de Black Friday
WatchShop.ro, singurul magazin online de ceasuri și accesorii dedicat bărbaților, estimează că va vinde online românilor ceasuri în valoare totală de aproximativ 160.000 de... Analiză WatchShop: Românii ar putea cumpăra ceasuri în valoare totală de 160.000 de euro de Black Friday
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

WatchShop.ro, singurul magazin online de ceasuri și accesorii dedicat bărbaților, estimează că va vinde online românilor ceasuri în valoare totală de aproximativ 160.000 de euro de Black Friday anul acesta, în creștere cu 20% față de 2015.

Reprezentanții WatchShop se așteaptă ca românii să cumpere nu mai puțin de 1.800 de ceasuri din magazinul lor online cu ocazia Black Friday de anul acesta.

Referitor la trendurile și comportamentul de achiziție manifestat de cumpărătorii online de ceasuri, previziunile WatchShop vizează o creștere cu 15% a coșului mediu de cumpărături față de anul trecut, precum și o orientare tot mai pronunțată a românilor către branduri cunoscute și puternice, din categoria premium.

            „Ne așteptăm ca bărbații să fie – și de data asta – cei mai numeroși, dar și cei mai avizi cumpărători de ceasuri. În întâmpinarea pasionaților și cunoscătorilor de ceasuri venim anul acesta de Black Friday și cu niște produse unicat, ceasuri cu mecanisme elvețiene și design personalizat. Pe lângă acestea, oferta noastră cuprinde ceasuri pentru toate gusturile și pe toate segmentele de preț

Cătălin Florea, CEO WatchShop

Catalin Florea - Foto 4

Retrospectiva Black Friday 2015: ceasurile – o categorie din ce în ce mai căutată de Black Friday

Conform datelor companiei, au fost cumpărate online 1.500 de ceasuri de Black Friday anul trecut, în condițiile unei creșteri cu aproximativ 20% a coșului mediu de cumpărături față de o zi obișnuită. De asemenea, Black Friday 2015 a însemnat și o creștere de până la 10 ori a traficului și de până la 15 ori a valorii comenzilor față de o zi normală.

Orele preferate ale românilor pentru cumpărăturile online de ceasuri cu ocazia Black Friday, când s-a înregistrat vârful absolut de comenzi, au fost chiar startul reducerilor, intervalul 00:00 – 01:00, respectiv dimineața, între 10:00 și 12:00.

Cei mai mulți cumpărători online de ceasuri de Black Friday au provenit din orașe ca București, Cluj, Timișoara, Constanța, Ploiești și Pitești.

Cel mai scump ceas achiziționat anul trecut s-a ridicat la valoarea de 4.500 de euro, iar cele mai vândute și căutate branduri au fost Casio, Fossil, Citizen, Festina și Seiko.

Românii s-au uitat, pe de o parte, la discounturile generoase, iar pe de altă parte, la design-ul și modelul cumpărat. Au fost foarte căutate ceasurile casual, dar și ceasurile special concepute pentru activități sportive.

Ceasurile unicat – una dintre surprizele Black Friday-ului de anul acesta

Anul acesta, în oferta de Black Friday WatchShop se vor regăsi și ceasuri 100% personalizate, cu design unic și mecanisme elvețiene de cea mai bună calitate, prin prisma unui parteneriat cu Augustin Matei, singurul design român de ceasuri.

Prețul de pornire pentru un astfel de ceas este de 1.000 de euro și variază în funcție de materialele utilizate și gradul de personalizare.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *