pastel vorbește în limbajul IT-iștilor în parteneriatul cu Société Générale European Business Services pastel vorbește în limbajul IT-iștilor în parteneriatul cu Société Générale European Business Services
pastel, agenție ce oferă experiențe de brand integrate, a început colaborarea cu Société Générale European Business Services (SG EBS) odată cu startul campaniei de... pastel vorbește în limbajul IT-iștilor în parteneriatul cu Société Générale European Business Services
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

pastel, agenție ce oferă experiențe de brand integrate, a început colaborarea cu Société Générale European Business Services (SG EBS) odată cu startul campaniei de recrutare de specialiști, dezvoltată pentru grupul francez. În urma pitch-ului realizat de SG EBS, pentru a găsi cel mai bun mod de a vorbi cu specialiștii în IT, dar și cu specialiști din finanțe și HR, propunerile agenției pastel au răspuns cel mai bine cerințelor companiei, fiind alese pentru implementare.

Pornind de la o înțelegere aprofundată a profilului specialiștilor IT, în urma focus grupurilor cu aceștia, conceptul pastel a avut la bază comunicarea beneficiilor oferite de SG EBS angajaților săi, prezentate în moduri atractive pentru publicul țintă și prin canalele cu care aceștia interacționează cel mai bine, printr-o campanie dezvoltată atât online cât și offline.

„Suntem foarte încântați să avem un partener deschis la noi idei și abordări ca SG EBS și le mulțumim pentru încrederea acordată în dezvoltarea propunerilor noastre. Pentru agenție a fost o adevărată provocare, fiind și primul client din portofoliu cu un target nefamiliar nouă și care a presupus o cunoaștere aprofundată, astfel încât campania propusă de noi să transmită mesajul dorit în cel mai bun mod”, a declarat Dana Nae Popa, Managing Director pastel.

În urma analizei profilului targetului, au fost evidențiate câteva obiceiuri: aceștia preferă să folosească mijloacele de transport în comun, mai exact metroul, nu le place să petreacă timp în trafic, preferă un program de lucru flexibil și apreciază dezvoltarea profesională oferită de angajator, iar printre altele, mulți dintre ei preferă muzica rock. Toate acestea au dus la crearea unor mesaje contextualizate și transmise exact în locurile de interes pentru ei: metrou, bus sheltere, panouri poziționate strategic în zona Pipera, web site-uri urmărite de aceștia.

Campania a comunicat targetat și online, în modul care le-ar atrage atenția și ținând cont chiar și de faptul că majoritatea specialiștilor IT au instalate adblocks. Background-ul www.wetransfer.com le transmitea mesajul de recrutare SG EBS, iar campania putea fi vazută și pe principalele site-uri de muzică rock.

Imaginile folosite în dezvoltarea campaniei au fost alese pentru a transmite cât mai ușor beneficiile oferite angajaților SG EBS. Printre acestea s-a numărat și imaginea fotografului român, Alberto Groșescu încântat să își regăsească fotografia la metrou, în campania SG EBS.

„Ne bucurăm când lucrăm cu o agenție care își dorește să ne cunoască atât de bine și care prin propunerile ei ne arată înțelegerea domeniului nostru de activitate și a oamenilor cărora ne adresăm. Unul dintre principiile după care ne ghidăm în SG EBS este simetria de atenție clienți-angajați, acordăm aceeași atenție și importanță atât clienților cât și angajaților noștri și acest lucru ne face să îmbunătățim continuu mediul de lucru și de dezvoltare al angajaților noștri. Ne dorim să avem în echipa noastră cei mai buni specialiști în domeniile lor, de aceea, este important ca agenția să ne fie un partener care să ne ajute în dezvoltarea comunicării potrivite”, a declarat Roxana Pătrașcu, Communication and Public Relation Officer SG EBS.

birou_societe-generale_campanie-angajare

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *