Sun Plaza intampina sezonul cumparaturilor de iarna cu 3 noi branduri Sun Plaza intampina sezonul cumparaturilor de iarna cu 3 noi branduri
Sun Plaza Shopping Center încheie toamna anului 2016 în forță. Odată cu deschiderea sezonului de cumpărături pentru iarnă, trei retaileri, incluzând Il Passo, Uncle... Sun Plaza intampina sezonul cumparaturilor de iarna cu 3 noi branduri
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Sun Plaza Shopping Center încheie toamna anului 2016 în forță. Odată cu deschiderea sezonului de cumpărături pentru iarnă, trei retaileri, incluzând Il Passo, Uncle John și Raiffeisen Bank, au inaugurat noi magazine în Sun Plaza. Cele trei noi branduri, ce combină pasiunea pentru modă şi experiențe culinare de calitate cu serviciile prompte și accesibile, completează în mod armonios oferta de tip all-inclusive a centrului comercial.

IL PASSO este un retailer de origine română, înființat în anul 1999 și care a devenit în scurt timp unul dintre cele mai apreciate branduri de încălțăminte premium și accesorii din piele din România. Produsele IL PASSO fac parte din categoria de modă prêt-à-porter care adresează clienții cu un stil vestimentar rafinat și cu o ușoară notă de extravaganță: piele naturală, aplicații delicate și decoruri executate cu cea mai mare grijă pentru detaliu. Noua colecţie IL PASSO Toamnă/Iarnă 2016 prezentă în magazinul Sun Plaza cuprinde o combinație eclectică de încălțări și accesorii casual, urbane, versatile, care oferă o mare libertate de mișcare, reunind, în același timp, principalele tendințe ale momentului: piesele patchwork, stilul sport-urban, detaliile luxoase precum blana sau accesoriile-bijuterie și bineînțeles, texturile metalizate.

Noul magazin IL PASSO din Sun Plaza este situat la parterul centrului comercial și completează rețeaua de 18 magazine existente până acum în România (10 în București și încă 8 în principalele orașe din țară – Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Oradea și Timișoara).

Uncle John este un brand ce a luat naștere în 2015, din dorința proprietarilor de a aduce experiența preparatelor gourmet din restaurantele de fine dining spre zona centrelor comerciale, astfel încât vizitatorii acestora să poată beneficia de o experiență culinară completă în timpul sesiunilor de cumpărături. Uncle John aduce pe piața din România un concept nou de ”slow-food”, și anume burgeri gourmet, coaste sau alte produse grill home-made, realizate exclusiv pe bază de ingrediente proaspete, necongelate și rețete reinterpretate. Sortimentele din meniul Uncle John sunt gătite pe loc în restaurant, în fața clientului, și folosesc ingrediente inedite, cum ar fi dulceața de ardei, dulceața de ceapă caramelizată, brânzeturile franțuzești și sosuri create după rețete proprii.

Decizia de deschidere a celui de-al doilea restaurant Uncle John, situat la etajul 1 în Sun Plaza, este una strategică, fondatorii brandului urmărind astfel să deservească cât mai bine consumatorii din zona de sud a Capitalei.

Raiffeisen Bank este al treilea brand care se alătură centrului comercial Sun Plaza, în această toamnă, și completează experiența de shopping și divertisment cu o nouă unitate de servicii financiar-bancare situată la etajul 1 al centrului comercial. Raiffeisen Bank este una dintre cele mai mari bănci care activează pe piața din România, deservind aproximativ 2 milioane de clienți persoane fizice, 96.000 IMM-uri și 8.000 de companii. Rețeaua băncii are peste 480 de agenții în toată țara, peste 1.100 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de EPOS-uri și 100 de MFM (automate multifuncționale).

Inaugurat în luna februarie a anului 2010, Sun Plaza este centrul comercial dominant din zona de sud a Bucureștiului, cu o suprafață construită totală de aproximativ 210,000 m2 și o suprafață închiriabilă totală de 81,000 m2, fiind administrat de CBRE România și deținut de S IMMO AG.

Sun Plaza este un centru comercial de tip “All inclusive”, care numără în momentul de față 140 magazine, inclusiv spații de relaxare, cum ar fi cafenele, cinematograf, pistă de bowling, centre destinate copiilor, precum și un food court generos cu o capacitate de 1,200 locuri. Principalii chiriași-ancoră sunt Cora, Leroy Merlin, Cinema City, Zara, C&A, H&M, Bebetei și Flanco.

Centrul comercial se bucură de o localizare excelentă și ușor accesibilă în sudul Capitalei, fiind poziționat în inima Pieței Sudului, una dintre cele mai populate zone din București. Un avantaj major al locației îl reprezintă pasajul subteran care asigură accesul direct al vizitatorilor din stația de metrou în centru comercial.

Sun Plaza este totodată ușor accesibil prin intermediul altor mijloace de transport, fiind deservit de 20 de linii de autobuz și tramvai care asigură legătura cu majoritatea zonelor din oraș. Localizarea strategică, la 10 minute de centru și în conexiune directă cu centrul și nordul Capitalei, permit proiectului să deservească un număr vast de cumpărători. În 2015, Sun Plaza a atins recordul istoric de 13,5 milioane de vizitatori. În primul trimestru al acestui an, Sun Plaza a inițiat un amplu proces de remodelare și extindere care va conduce la crearea a 40 de magazine noi, disponibile publicului începând cu primul trimestru din anul 2018.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *