Daniel Badea, noul director de marketing al Selgros Cash&Carry Daniel Badea, noul director de marketing al Selgros Cash&Carry
După o carieră îndelungată în achiziții care totalizează peste 10 ani alături de Selgros, Daniel Badea a preluat conducerea departamentului marketing la Selgros. Promovarea... Daniel Badea, noul director de marketing al Selgros Cash&Carry
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

După o carieră îndelungată în achiziții care totalizează peste 10 ani alături de Selgros, Daniel Badea a preluat conducerea departamentului marketing la Selgros. Promovarea domnului Daniel Badea este o evoluție firească după rezultatele deosebite pe care le-a obținut prin optimizarea sortimentației raioanelor de non-food și prin aducerea constantă de noutăți atât în layout cât și în produse.

Absolvent de studii economice și al unui Executive MBA la Tiffin University în București, Daniel Badea se va concentra pe consolidarea poziției de lider în piață a Selgros.

Conducerea departamentului de achiziții non-food va fi preluată de către domnul Pompiliu Paiu,  fost category manager electro-multimedia până acum.

Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc. Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 21 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava, Alba Iulia şi Constanţa

Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ B2B din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *