Veranda și-a deschis porțile după o investiție românească de 60 de milioane euro Veranda și-a deschis porțile după o investiție românească de 60 de milioane euro
Veranda s-a deschis în Obor, cea mai importantă zonă comercială tradițională din București, în urma unei investiții de 60 de milioane de euro. Centrul... Veranda și-a deschis porțile după o investiție românească de 60 de milioane euro
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Veranda s-a deschis în Obor, cea mai importantă zonă comercială tradițională din București, în urma unei investiții de 60 de milioane de euro.

Centrul comercial găzduiește, în premieră, branduri internaționale de mare succes. O esplanadă unică, de 15.000 de metri pătrați, devine cel mai mare loc de petrecere a timpului liber din sectorul 2. Acest spațiu, construit special pentru Veranda, oferă bucureștenilor locuri de joacă, restaurante, cafenele moderne și un patinoar. Iarna se va organiza aici un târg de Crăciun, iar vara vizitatorii vor putea practica diferite sporturi în aer liber.

“Veranda este un mall frumos, cu un design atrăgător, care aduce modernitate în zonă. Oborul are o lungă tradiție comercială. A rezistat și s-a dezvoltat continuu încă din secolul XVII. Începând de astăzi, ne alăturăm și noi acestei povești, cu un proiect care respectă și întregește Oborul”, a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltatorul proiectului Veranda. “Ne-am dorit să oferim celor peste 430.000 de vecini un spațiu de petrecere a timpului liber. Vrem să devenim veranda Oborului, așa cum spune și numele. Vom oferi servicii personalizate, pentru toate categoriile de public, fie că vorbim de copii, părinți sau bunici”, a adăugat Andrei Pogonaru.

foto_andrei-pogonaru-dezvoltator-veranda-1

Centrul comercial are o suprafaţă de 30.000 de metri pătrați, incluzând aproximativ 100 de spații comerciale. Veranda aduce un concept unic în România, acela de mall de proximitate, și a fost proiectat de arhitecții englezi Chapman Taylor și Studio 10M, iar interiorul poartă semnătura Square One.

Principalele ancore sunt hipermarketul Carrefour, care aduce în Veranda cel mai recent concept al său, pe o suprafață de aproximativ 10.000 de metri pătrați, și H&M, cu un magazin de 2.200 de mp, dispus pe două etaje. Tati, una dintre cele mai populare reţele de magazine din Franţa, se va deschide și în România, în Veranda. În zona de fashion se regăsesc mărci recunoscute precum C&A, LC Waikiki, CCC, Deichman, Salamander, Jolidon și Adesgo. Acestora li se alătură și magazine precum Sephora, Gerovital, DM drogerie markt, Yves Rocher, Pepco, Optiblu, B&B, Kitchen Shop etc.

Zona de restaurante este situată la baza amfiteatrului, o realizare arhitectonică de referință. Oferta este diversă, incluzând branduri internaționale și locale de succes precum KFC, Oro Toro, Mesopotamia, Salad Box, McDonald’s, Sushi Terra, Pizza Coloseum, Noodle Pack, K-Grill, Toan’s și cofetăria Sweet by MarVio. Starbucks va deschide prima cafenea din zonă, cu un design inspirat de prima locație deschisă la nivel mondial, în anul 1971, în Seattle.

Cei mici se vor putea bucura de multe spații de joacă, atât în interior, cât și în exterior, unde va funcționa, pe timp de iarnă, un patinoar. Copiii vor regăsi în Veranda mărcile preferate: Gymboland, Maxi Toys, Noriel, Diverta.

În centru comercial, vizitatorii vor găsi și o casă de schimb valutar, două bănci, saloane de înfrumuseţare, o curăţătorie ecologică, locații Digi, Orange, Arsis-Vodafone și Telekom, farmaciile Catena şi Sensiblu, Maxbet, Inmedio şi agenţii de voiaj.

Vizitatorii centrului comercial vor avea la dispoziție aproximativ 1.200 de locuri de parcare.

Centrul comercial s-a putut dezvolta prin relocarea fabricii de mase plastice și  produse chimice, Prodplast, de lângă piața Obor pe platforma industrială Faur. Prodplast înregistrează în prezent cel mai înalt nivel de producție și are ca obiectiv dezvoltarea de produse românești cu valoare adăugată mare; sunt remarcabile în acest sens investițiile făcute în cercetare-dezvoltare pentru materia primă (filamentul) folosită de imprimantele 3D.

Investițiile în mallul Veranda sunt de circa 60 de milioane de euro, asigurate în proporție de 60% prin aportul la capital al acționarilor; aproximativ 28,5 milioane de euro reprezintă finanțarea bancară a Raiffeisen Bank SA și Raiffeisen Bank International AG. Proiectul nu ar fi fost posibil fără parteneriatul cu SIF Moldova, un investitor profesionist, care a asigurat o complementaritate a expertizelor și un plus de transparență și garanție a rezultatului, în calitatea sa de fond de investiții alternativ listat la BVB.

În weekendul de deschidere, între 27 și 30 octombrie, în centrul comercial au loc evenimente Street Art, destinate vizitatorilor de toate vârstele. Aceștia pot participa la spectacolele oferite de magicianul Antonio, un moment cu baloane uriașe de săpun pregătit de Claudia Stroe, iar cei mici se vor putea distra alături de acrobaţii pe picioroange. Prin parteneriatul cu United Way, Veranda se implică în viața comunității, antrenând copiii în cadrul unor ateliere educative.

Veranda este primul mall de proximitate din București, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), în zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 30.000 de metri pătrați, incluzând spații comerciale, restaurante, cafenele și o zonă verde de 15.000 mp.

Printre chiriași se numără Carrefour, H&M, Tati, CCC, Deichmann, LC Waikiki, Noriel, Pepco, Gerovital, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Maxbet, KFC, Starbucks, Pizza Coloseum, McDonald’s, Salad Box, Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom. Investiția totală pentru dezvoltarea centrului comercial Veranda, proiectat de arhitecții englezi Chapman Taylor și Studio 10M atinge nivelul de 60 de milioane de euro.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *