Veniturile din online marketing vor crește cu 25% în 2016 Veniturile din online marketing vor crește cu 25% în 2016
Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicații online, estimează o creștere cu 25% în acest an a veniturilor generate de serviciile de online... Veniturile din online marketing vor crește cu 25% în 2016
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicații online, estimează o creștere cu 25% în acest an a veniturilor generate de serviciile de online marketing, după ce a depășit deja obiectivul de creștere cu 20% setat la începutul anului. Compania estimează că își va menține ritmul de dezvoltare a acestei activități cu două cifre procentuale și în 2017.

“Cifra de afaceri din acest segment va continua să crească și în anii viitori, în condițiile în care piața locală de servicii digitale este în dezvoltare. Ne propunem să valorificăm avantajul competitiv oferit de faptul că departamentul dedicat beneficiază de posibilitatea de a colabora cu web designeri, dezvoltatori, testeri sau administratori de rețea din cadrul celorlalte departamente, putând astfel să livrăm soluții end-to-end de o complexitate mai mare”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și fondator Zitec.

La nivelul structurii veniturilor din această linie de business, compania se focusează în prezent pe un model bazat pe abonamente flexibile care pot cuprinde servicii de analiză de marketing, SEO, PPC, social media, email marketing, optimizare de rată de conversie, web analytics etc. Mixul între serviciile pe care le oferă este determinat de nevoia clientului în acel moment și calea optimă pentru a ajunge la îndeplinirea obiectivelor de business.

Astfel, consultanții de digital marketing au rol de parteneri pentru businessul online al clientului și ii oferă acestuia soluții personalizate pe specificul proiectului său. În ceea ce privește mixul de servicii oferite de companie, în cazul clienților care sunt la început de drum, de cele mai multe ori, se începe cu analiza și definirea strategiei prin care site-ul se poate transforma într-un centru de venit. Astfel, inițial investiția este orientată către pregătirea site-ului din punct de vedere tehnic, SEO, usability, astfel încât să poată oferi o experiență relevantă publicului targetat. În faza a doua, serviciile oferite sunt din zona de promovare online, optimizare a mixului de canale de promovare și a ratelor de conversie.

“Creșterea față de anul trecut este susținută atât cu ajutorul clienților existenți, care au ales să extindă investiția în activități de promovare online, cât si cu ajutorul clienților noi care doresc să genereze venituri din mediul online. Este ușor sa crești abonamentul de marketing digital atunci când îl privești ca pe o investiție și nu ca pe o cheltuială, iar experiența ne-a arătat că mediul online poate ajunge să reprezinte o parte semnificativă dintr-un business. Doar raportându-ne la 2016, avem cazuri de succes cu două sau chiar trei cifre procentuale de creștere în vânzări, pe diverse segmente de business ale clienților. Iar rezultatele se traduc prin eforturile constante ale echipei de consultanți, care ne ajută sa menținem și să creștem portofoliul de clienți. Este foarte important pentru noi ca echipa să fie în permanență motivată și la curent cu ultimele noutăți din domeniu, fapt pentru care avem programe dedicate menținerii unui nivel înalt de pregătire”, a declarat Ioana Slobozianu, Head of Online Marketing Zitec.

Portofoliul de clienți pentru servicii de online marketing este diversificat, atât la nivel de dimensiuni, cât și de domenii, printre acestea numărându-se e-commerce, asigurări, restaurante, piese auto, service auto, B2B. De asemenea, compania menționează că 30% din valoarea serviciilor de online marketing provine de la clienți internaționali. Printre clienții Zitec care beneficiază de acest tip de servicii se numără Paravion, City Grill, TechSoup SUA, Roche, Groupama și La Fântâna.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *