Primele 9 luni din 2016 au adus vânzări cu 20% mai mari pentru Cosmetic Plant Primele 9 luni din 2016 au adus vânzări cu 20% mai mari pentru Cosmetic Plant
Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, a raportat, în primele nouă luni din acest an, o creștere a... Primele 9 luni din 2016 au adus vânzări cu 20% mai mari pentru Cosmetic Plant
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, a raportat, în primele nouă luni din acest an, o creștere a afacerilor cu 20% comparativ cu aceeași perioadă din 2015, ajungând la un business de aproximativ 8,5 milioane de lei (1,88 milioane de euro).

“În primele trei trimestre din acest an, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 20 de procente, față de primele nouă luni din 2015, când s-a situat la 7,1 milioane de lei (1,57 milioane de euro)”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit reprezentantei companiei, și volumele de produse livrate în această perioadă au înregistrat o creștere cu 14%, comparativ cu același interval din anul anterior, la cca. 960.000 de bucăți.

“Aceste majorări semnificative au avut la bază mai mulți factori. Astfel, lărgirea rețelei de distribuție și lansarea livrărilor către hipermarketurile Carrefour, extinderea sortimentației de produse Cosmetic Plant la partenerii deja extistenți, dar și lansarea gamelor de produse Lift UP și Miere & Lăptișor de matcă la finalul anului 2015 au avut un impact pozitiv asupra rezultatelor obținute, ca și lansarea gamei de plajă Cocos în această vară”, a mai spus Susana Laszlo.

De altfel, aceasta a subliniat că principalele provocări în această perioadă au fost determinate de lansarea noii game de plajă Cocos, în contextul în care vânzarea de acest tip de produse este puternic influențată de condițiile meteo din perioada mai – septembrie.

Gamele BIOLIV, Cocos și Anticelulită – în topul vânzărilor

Raportat la cele mai semnificative creșteri în vânzări, pe primul loc se află gama BIOLIV, acest lucru fiind determinat de notorietatea produselor și de premiile obținute de Crema antirid de zi BIOLIV în ultimii ani, la competiții internaționale. Gama anticelulită a fost, de asemenea, preferată de către clienți, ca urmare a extinderii sale în vara anului 2015.

“Produsele pentru protecție solară au raportat, vânzări mai mari cu circa 25% față de 2015, acest lucru fiind determinat de extinderea gamei cu patru noi produse ce au la bază ulei de cocos BIO şi de condiţiile meteorologice favorabile”, a mai adăugat Susana Laszlo.

Planuri de viitor – afaceri în creștere și produse noi

În ceea ce privește planurile de viitor ale companiei, reprezentanta companiei a subliniat că, pentru întregul an, estimează afaceri în creștere cu aproximativ 20 procente comparativ cu 2015, la 11 milioane de lei (2,4 miloane de euro). De asemenea, pentru anul 2017 compania deja lucrează la lansarea a două noi game, cât și la faceliftul uneia dintre cele existente.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *