De ce ai alege să activezi afacerea ta și în online? De ce ai alege să activezi afacerea ta și în online?
Numărul afacerilor online continuă să crească în România, tinerii antreprenori valorifică faptul că peste 55% din comenzile online sunt realizate de persoane cu vârstă... De ce ai alege să activezi afacerea ta și în online?
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Numărul afacerilor online continuă să crească în România, tinerii antreprenori valorifică faptul că peste 55% din comenzile online sunt realizate de persoane cu vârstă cuprinsă între 14 și 25 de ani. Principalele domenii de activitate alese de noii antreprenori sunt agricultura cu nu procent de 18%, serviciile personale sau individuale cu un procent de 16% și comerțul online cu un procent de 26%. Totuși, ce impact au rețelele social media asupra vânzărilor și de ce ai alege să activezi afacerea ta și în online?

Conform unor statistici realizate în anul 2008, doar 3% dintre companiile noi create se axau și pe online. Din anul 2010, 7% din afacerile noi aveau și un site, iar statistica în anul 2016 este din ce în ce mai bună.

Rețelele social media au influențat enorm modul în care comunicăm și modul în care ne promovăm serviciile. Marketing-ul Digital a devenit un instrument puternic pentru noii antreprenori. Indicatorii social media au devenit din ce în ce mai importanți. Vânzările realizate prin platformele social media au crescu enorm în ultima perioadă și continuă să crească. Motivul este simplu. Audiența este personalizată, este o metodă rapidă, iar instrumentele sunt gratuite.

De ce ai alege să activezi afacerea ta și în online?

Spre deosebire de era afacerilor offline, activitatea ta în online poate fi împărtășită cu o audiență mult mai largă. Mai mult, poți alege să targetezi în social media persoanele care sunt interesate de serviciile tale. Deja ai ales audiența pe care ți-o dorești. Impactul social media în vânzări poate fi foarte valoros, mai ales dacă realizezi conversii.

Costurile sunt mult mai reduse pentru o afacere care activează în mediul online. O simplă campanie de promovare te poate costa relativ puțin în comparație cu cea offline. Plus că avem în avantaj audiența personalizată. Un simplu site de prezentare plus o optimizare SEO poate costa doar 1.050 lei.

Poți să treci prin procesul numit “remarketing” de câte ori simți că ai ales o cale greșită. Poți să retargetezi în timp real orice campanie în social media. Poți să repari greșelile relativ rapid.

Ai posibilitatea de a crea o bază de date cu potențiali clienți, să realizezi telemarketing sau email marketing folosindu-te de informații digitale, iar în online, poți trece lejer prin pașii de învățare. Spre exemplu, Google oferă cursuri gratuite în digital marketing. Cursuri care te pot ajuta să înțelegi mult mai bine marketing-ul digital și cum ai putea să-ți crești cifra de afaceri sau numărul de clienți.

România are nevoie de tineri antreprenori. Are nevoie de o mentalitate nouă în business. Avem nevoie de curajul lor pentru a schimba lumea afacerilor. Din fericire, peste 45% dintre tinerii antreprenori consideră eșecul ca pe un prilej de învățare.

Impactul social media asupra vânzărilor devine din ce în ce mai important, iar în viitorul apropiat, platformele social media vor influența enorm vânzările în online, reputația și brandul, asta dacă nu o fac deja într-o mare măsură față de ultimii ani.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *