NIVEA lansează caravana #LikeYourself NIVEA lansează caravana #LikeYourself
Începând din octombrie 2016, caravana NIVEA #LikeYourself va vizita liceele din țară pentru a le vorbi elevelor despre importanța îngrijirii pielii. În era rețelelor... NIVEA lansează caravana #LikeYourself
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

Începând din octombrie 2016, caravana NIVEA #LikeYourself va vizita liceele din țară pentru a le vorbi elevelor despre importanța îngrijirii pielii.
În era rețelelor de socializare, părerea celorlalți face parte din stilul nostru. Noua măsură a popularității și a încrederii în noi au devenit like-urile de pe Facebook sau Instagram, fenomen accentuat în rândul adolescentelor. În acest context, NIVEA România anunță lansarea campaniei #LikeYourself, un proiect educațional ambițios care își propune să transmită, fetelor, că îngrijirea este primul pas pentru a avea încredere în ele și pentru a se simți bine în pielea lor.

Ideea campaniei #LikeYourself a pornit de la un studiu recent*, conform căruia doar 10% dintre românce consideră că este important să aibă grijă de pielea lor, România situându-se pe ultimul loc în regiune la acest capitol. Rezultatele cercetării mai arată că, în anul 2015, doar una din trei gospodării din țara noastră a achiziționat cel puțin o dată pe parcursul unui an o cremă de față sau de corp.

Pentru că obiceiurile de îngrijire se formează în adolescență, campania #LikeYourself se adresează tinerelor, cu provocarea de a-și da primul Like ele însele și de a deveni o sursă de inspirație pentru cei din jur. Demersul este susținut de trei dintre cele mai apreciate bloggerițe din fashion & beauty, Andreea Ibacka, Laura Mușuroaea și Maria Dragason (Special Koko).  Pentru anunțarea campaniei #LikeYourself, cele trei ambasadoare au pregătit un manifesto care explică proiectul și surprizele pregătite de NIVEA. Filmul poate fi accesat aici.

„Adolescența este perioada în care ne conturăm atitudinile și ne formăm multe dintre obiceiurile cu privire la rutina noastră de îngrijire. De aceea, e foarte important să primești informația potrivită la momentul potrivit. Prin campania #Likeyourself ne propunem să fim alături de consumatoarele noastre de mâine și să le transmitem că îngrijirea este primul pas spre a se simți bine în pielea lor, a declarat Carmen Pavel, Marketing Manager, Beiersdorf România.

nivea-likeyourself_selfie

Caravana NIVEA #LikeYourself începe turul național pe 25 octombrie.

În fiecare liceu, va avea loc o sesiune de o oră în care echipa NIVEA va discuta cu adolescentele despre importanța îngrijirii pielii.

Pentru ca sesiunea să fie interactivă și interesantă, NIVEA a lansat și aplicația de mobil #LikeYourself, prin care elevele au acces la informații despre rutina de îngrijire și produsele care li se potrivesc, sfaturi și recomandări de îngrijire și make-up, quizuri și concursuri.

De asemenea, trei adolescente înscrise în aplicație vor avea șansa să câștige premiul cel mare: câte o sesiune de shopping alături de ambasadoarele campaniei și o ședință foto pentru coperta unei reviste glossy care va fi menționată ulterior.

Studiul Omnibus a fost realizat în luna martie de GfK România pe un eşantion reprezentativ de 544 de femei din toată țara, cu vârsta de peste 15 ani. Metoda folosită este cea a interviurilor față în față.

* Studiul GfK care monitorizează întrebuințarea casnică a bunurilor de larg consum 2015. Studiul GfK Panel de gospodării are la bază informaţii obţinute prin monitorizarea consumului casnic pentru toate categoriile de produse de larg consum, prin intermediul cercetării de tip Panel de Consumatori a GfK România, pe un eşantion de 3.000 de gospodării, reprezentativ la nivel naţional.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *