La 9 luni, The MasterPlan a depăsit cu 50% afacerile din 2015 La 9 luni, The MasterPlan a depăsit cu 50% afacerile din 2015
După doar nouă luni don 2016, The MasterPlan depășit cu 50% cifra de afaceri înregistrată în 2015. Agenția condusă de Adrian Enache a ajunns... La 9 luni, The MasterPlan a depăsit cu 50% afacerile din 2015
TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

După doar nouă luni don 2016, The MasterPlan depășit cu 50% cifra de afaceri înregistrată în 2015. Agenția condusă de Adrian Enache a ajunns la venituri de peste 500 de mii de euro la finalul lunii septembrie.

Targetul de dublare a afacerii pe care ni l-am impus pentru sfârşitul anului în curs este facil de atins, după evoluția afacerilor la nouă luni. Obiectivul nostru este unul cantitativ și urmarște, de fapt, o creştere a bugetelor alocate promovării digitale din partea clienţilor existenţi, dar şi bugete de la clienţi noi. Ne-am confruntat anul acesta cu mai multe cereri decât ne aşteptam, din ce în ce mai complexe, pe pieţe care devin foarte concurenţiale când vine vorba de comunicare în digital“, declară Adrian Enache, GM The MasterPlan Agency.

Alocarea de bugete mai mari pentru comunicarea online de către companiile care au deja un istoric cu The MasterPlan se datorează rezultatelor favorabile, uşor măsurabile obţinute în campaniile din 2015 şi în prima parte din 2016. Companiile cu care lucrăm au adus mai mulţi bani în online, dar nu i-au dislocat neapărat din alte canale media”, declară Adrian Enache.

The MasterPlan are clienţi din retail, real estate, construcţii, farma, auto, asigurări, e-commerce, turism, dar şi industrii supranişate precum dezvoltare de software sau chiar bonuri de masă.

“Cei peste 500.000 de euro sunt bani investiți în campanii de digital cu grad de complexitate care creşte până la campaniile omnichannel. Sunt companii care au facut pasul în noua eră de business, sunt directori de marketing care cer în mod necesar alinierea comunicării în toate canalele, iar managementul să vină din digital, aceasta fiind zona cea mai prolifică“, declară Adrian Enache. 

De ce omnichannel?

User-ul află aceeaşi informaţie din toate canalele. Brand-ul interacţionează cu consumatorul în mod continuu şi fără distorsiuni între canalele de comunicare. Consumatorul decide când şi unde să interacţionează cu brand-ul, el fiind construit ca un ecosistem în jurul consumatorului.

Pentru că decizia de achiziţie este din ce în ce mai influenţată de online, se observă că în auto şi sau imobiliare există o transformare a ideii de prezenţă în faţa clientului final. Bugetele sunt din ce în ce mai mari pe digital.

Sectorul de real estate, extrem de dinamic în online

În imobiliare, cercetarea pentru achiziție se face întâi online. Cum nivelul de competitivitate în acest sector este foarte mare, este primordial ca publicul să primească informaţia pe care o caută, foarte rapid, doar din două click-uri.

2016 a dovedit că întreaga piaţă se duce pe promovarea online. Aici se mută bugete din ce în ce mai mari, bugete care înainte mergeau în outdoor, print, TV sau radio.

Odată cu creşterea competiţiei, companiile au nevoie de strategii mai elaborate pentru a duce un proiect imobiliar în faţa consumatorului. Proiectele trebuie să se diferenţieze clar de concurenţă, iar strategiile au nevoie de extraoptimizări ale campaniilor. Acestea se fac în timp real, ceea ce înseamnă lucru la foc continuu și mai înseamnă și o monitorizare permanentă a concurenţei.

“Dincolo de strategia pe care orice client o are desenată de The MasterPlan Agency, este foarte important că reuşim să construim, alături de directorii de vânzări şi cei de marketing, metode de conectare la indicatorii de performanţă ai business-ului. De pildă, pentru zona de real estate am creat o metodă de lucru atât de eficientă încât am ajuns să ştim costul unei potenţiale vizionări de apartament”,  precizează Adrian Enache.

Deseori, în real estate, directorul de vânzări este şi director de marketing. Nu putem uita finalitatea acțiunilor noastre în piață: să generăm vizionări și vânzări de apartamente. Am început să lucrăm cu o agenție care leagă marketing-ul de sales și am realizat importanța alinierii așteptărilor și obiectivelor. Așa am început să generăm volumul dorit de oportunități și lead-uri. Experiența agenției partenere a completat procesul alături de noi încât să vindem numărul de apartamente pe care ni-l propusesem”, Delia Frasin, Marketing & Sales Manager Real Sol – unul dintre proiectele promovate fiind un complex semicentral aflat in imediata apropiere a metroului Mihai Bravu, cu aproape 300 de apartamente.

Afacerile trebuie să se digitalizeze

”Suntem interesaţi ca oamenii activi în business să înţeleagă cât mai bine ce reprezintă digitalizarea în business, că nu mai există cale de întoarcere şi nici timp de aşteptat. În plan educaţional, am reuşit să educăm aproape 2.000 de studenţi la nivel naţional, pregătindu-i pentru era digitală” declara Adrian Enache.

Astfel, în Infinit Academy avem o serie de traininguri care se adresează antreprenorilor, directorilor de departamente (directori executivi, vânzări, marketing etc.), dar și specialiștilor în domeniu (marketing, sales, digital etc). Aici pot învăţa cum să îşi promoveze brand-urile, din ce în ce mai aplicat în zona online-ului, și să construiască un ecosistem cât mai complet pentru consumatorii săi.

Aşadar, un plan de publicitate foarte bine făcut trebuie să aibă în vedere cel mai important element, digitalizarea. Este singura sursă sigură de advertising pe o perioadă cât mai îndelungată de timp.

TwitterFacebookFacebook MessengerGoogle+PinterestLinkedInWhatsApp

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *