Laurian Popa, Managing Partner Proseccobar: A venit timpul unei noi provocari … Laurian Popa, Managing Partner Proseccobar: A venit timpul unei noi provocari …
“In 2010 calatoream des in zona Treviso si așa am descoperit un produs prea putin cunoscut in Romania, Prosecco. Si pentru ca mi-a placut... Laurian Popa, Managing Partner Proseccobar: A venit timpul unei noi provocari …

“In 2010 calatoream des in zona Treviso si așa am descoperit un produs prea putin cunoscut in Romania, Prosecco. Si pentru ca mi-a placut ideea, am cautat o forma de prezentare care sa se poata integra in cadrul evenimentelor premium. Așa s-a nascut Proseccobar, într-un Citroen din anul 1979. Am implementat conceptul de bar mobil intr-o masina retro pentru a ne putea ridica la nivelul exigentelor clientilor nostri pe o piata in care modulele mobile de bar devenisera deja banale, dar si ca o modalitate inedita de a atrage atentia asupra acestui produs: Prosecco”, asa isi incepe povestea Laurian Popa, fondatorul acestui business inedit.

Intreg conceptul Proseccobar (si chiar mai mult) este povestit pentru TheTrends chiar de Managing Partner-ul Proseccobar…

Proseccobike reprezinta o continuare naturala a reusitelor noastre de pana acum caracterizate astfel: mobilitate, originalitate, Prosecco. Se adreseaza aceleasi clientele ca si Proseccobar, in plus vrem sa-i atragem si pe iubitorii de bike. Avantajele sunt costurile mai mici si posibilitatea de a ajunge in locuri outdoor si chiar indoor unde Proseccobar nu incapea. In rest, acelasi Prosecco efervescent si cocktailuri cu Prosecco fresh.

Proseccobar Electric – povestea continua!

Povestea Proseccobar continua cu noi solutii ingenioase de bar mobil. Astfel ca am considerat ca a venit timpul unei noi provocari.  Tinand pas cu tehnologia si inovatia, am implementat conceptul de bar mobil intr-o masina electrica pentru a ne putea ridica la nivelul exigentelor clientilor nostri pe o piata in care accentul este pus pe mobilitate, rapiditate si calitate, dar si ca o modalitate inedita de a mentine atentia, in continuare, asupra acestui produs: Prosecco.

Proseccobar Electric – un nou concept marca Proseccobar

Alaturi de Proseccobar (retro car), Proseccobike si modulele trollerbar mobil, Proseccobar (electric car) reintregeste  gama de solutii de baruri mobile! Ce poate fi mai provocator decat un bar mobil in cel mai mic vehicul electric?

Noul concept Proseccobar tine pasul cu inovatia si tehnologia devenind o extensie fireasca a solutiilor de bar mobil prezente pana acum in portofoliu. Fiindca tendinta la ora actuala consta in contributia fiecaruia dintre noi la sanatatea mediului inconjurator, noua solutie de bar mobil consta in amplasarea acestuia in cel mai mic vehicul electric.

solutii-proseccobar-revista

Ce este Proseccobar Electric?

Ideea a venit din nevoia de a inova continuu! Astfel ca a fost nevoie sa muncim timp de cateva luni pana sa reusim sa aducem in Romania acest tip de vehicul in varianta cu porbagaj, acolo unde a fost montat barul nostru cu Prosecco.

Barul poate sustine o capacitate foarte buna pe varianta de frizzante la draft, 40 L de Prosecco, practic echivalentul  a 50 sticle cu Prosecco.

Chiar daca pare incredibil, putem transporta  si servi cu acest vehicul pana la 60 sticle cu Prosecco!

Autonomia este rezonabila, 100 km cu o singura incarcare , iar pentru distante mai mari o deplasam usor pe platforma.

Proseccobar Electric – trendsetter  

Aducand mereu inovatii in zona experientei de consum, Proseccobar vine cu un plus de personalitate, accesorizand perfect atat evenimentele private dar si brandurile și evenimentele corporate cu care se asociaza.

Noul concept Proseccobar Electric aduce pe piata din Romania un produs unic, inedit, versatil si cu dubla utilitate:

  • transport de Prosecco la clienti
  • este ideal pentru orice eveniment private ori corporate sau pentru a promova un produs ori un producator
  • inchiriat la evenimente, fiind asigurat kitul complet: barman, produse (Prosecco, frizzante rose,cocktailuri cu Prosecco ) si consumabile
  • branduri premium, care: țin pasul cu life-style-ul cosmopolit și actual sau… au o identitate clasică și doresc să aducă în prezent valorile brandului sau… au nevoie de un cadru de socializare original și urban din zona premium

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *