Alfredo Seafood inițiază campania “Nicio săptămână fără pește pentru români” Alfredo Seafood inițiază campania “Nicio săptămână fără pește pentru români”
Alfredo Seafood, brand dezvoltat de Romfood Trading, unul dintre principalii jucători de pe piața importatorilor și distribuitorilor de produse de pește și fructe de... Alfredo Seafood inițiază campania “Nicio săptămână fără pește pentru români”

Alfredo Seafood, brand dezvoltat de Romfood Trading, unul dintre principalii jucători de pe piața importatorilor și distribuitorilor de produse de pește și fructe de mare din România, și-a propus începerea unei campanii de educare în vederea creșterii consumului de pește, care este o sursă valoroasă de nutrienți.

În prezent, un român mănâncă de aproape șapte ori mai puțin pește, într-un an, decât un spaniol, țară care se situează la polul opus față de noi într-un clasament al consumului de produse de pescărie, la nivel european.

“Campania Nicio săptămână fără pește pentru români își propune să le ofere consumatorilor date despre ceea ce înseamnă o dietă sănătoasă, de ce recomandă specialiștii în nutriție să avem cel puțin o masă pe bază de pește pe săptămână și ce înseamnă cu adevărat echilibrul în alimentație. Consider că misiunea Alfredo pe această piață nu este doar de a aduce produse de cea mai bună calitate la raft, ci și de a furniza informație și, de ce nu, educație în ceea ce privește beneficiile peștelui pentru organism și necesitatea de a-l include în meniul săptămânal! Noi am început această campanie, intern, încă din anul 2014 și oferim angajaților noștri o masă de pește pe săptămână, din partea Alfredo. Rezultatele sunt excelente, atât în motivația colegilor mei, cât și în pasiunea noastră pentru tot ce înseamnă pește și fructe de mare”, declară Mihai Cristian Dărmănescu, Director General Romfood Trading.

Campania “Nicio săptămână fără pește” vizează schimbarea obiceiurilor defectuoase de consum ale românilor prin înlăturarea preconcepțiilor asociate peștelui, produselor pe bază de pește și fructelor de mare, precum și furnizarea unor informații corecte și cât mai complete pe teme de nutriție, venite din partea unor specialiști în domeniu.

Campania, care este proiectată pe mai mulți ani, va consta într-o serie de campanii și evenimente dedicate mass-media, retailerilor și publicului larg, dar și angajaților Alfredo. Vor fi organizate conferințe, seminarii de nutriție și “cooking show-uri” menite să ofere informații despre ceea ce înseamnă o dietă echilibrată, dar și idei inedite prin care peștele și fructele de mare pot fi gătite în așa fel încât să-și păstreze atât gustul savuros, cât și toate proteinele, vitaminele și mineralele conținute, ce au un aport major în funcționarea optimă a organismului. Campania este organizată de agenția United. Marketing Partner.

Din august 2016, consumatorii pot învăța care este modalitatea corectă de a prepara peștele și fructele de mare, dintr-o serie de rețete postate atât pe website-ul Alfredo Seafood, cât și pe pagina de Facebook și canalul Youtube. Pentru a fi mai ușor de pus în practică, rețetele apar sub forma unei serii de peste 40 de materiale filmate, care prezintă, pas cu pas, toate etapele pregătirii unui fel de mâncare delicios, demn de a figura în meniurile celor mai bune restaurante cu specific mediteranean. Rețetele au fost pregătite de Chef Cătălin Jernoiu, unul dintre cei mai reputați specialiști în produse din pește din România.

Studiile atestă beneficiile dietei mediteraneene. Dieta mediteraneană se axează pe alimentele care se consumă și se regăsesc cel mai des în preparatele tradiționale din țări aflate în bazinul Mării Mediterane. Potrivit acestei diete, peștele și fructele de mare ar trebui incluse în alimentație de două ori pe săptămână. Diferite studii făcute de-a lungul timpului, dovedesc că oamenii din țările mediteraneene au un risc mai scăzut de apariție a unor afecțiuni grave, printre care se numără bolile cardiovasculare, accidentele vasculare cerebrale (AVC-uri), diabetul de tip II, sindromul metabolic. De asemenea, rezultatele au arătat că alimentația specifică acestei zone reduce semnificativ și nivelul de colesterol LDL (denumit și “colesterol rău”) din sânge.

Studiul “Predimed” (“Prevenția primară a bolilor cardiovasculare cu ajutorul dietei mediteraneene”) publicat în anul 2013, în “The New England Journal of Medicine”, a fost efectuat pe 7.447 de persoane care prezentau un risc crescut de apariție a afecțiunilor cardiovasculare și a durat aproape cinci ani. Concluziile studiului au fost considerate relevante în primul rând pentru bărbați și au atestat faptul că dieta mediteraneană:

  • a scăzut riscul apariției AVC-urilor cu 39%
  • în situațiile în care a fost suplimentată cu nuci, a dus la scăderea cazurilor de sindrom metabolic cu 13.7%
  • a dus la o scădere cu 52% a incidenței diabetului de tip II
  • a redus cu 30% riscul cumulat de deces cauzat de atac cerebral, infarct miocardic și boli ale aparatului cardiovascular

“Este dovedit științific faptul că dieta mediteraneană este una extrem de sănătoasă, iar un fapt cunoscut este consumul des de pește și fructe de mare în acest tip de alimentație. Studiile medicale recunosc importanța acestor preparate într-o dietă menită să mențină organismul la un nivel optim de funcționare, un motiv în plus să încercăm să creștem consumul de pește, în țara noastră, la măcar o porție săptămânal. Sunt optimist că oferind informație corectă consumatorilor și dându-le opțiuni în ceea ce privește prepararea produselor din pește, vom reuși ca peste cinci ani să ajungem în punctul în care ne dorim – nicio săptămână fără o masă pe bază de pește pentru români!”, a adăugat Mihai Cristian Dărmănescu.

Romfood Trading este unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România. Comercializarea produselor se face prin brandul Alfredo Seafood (www.alfredoseafood.ro), brand creat de Mihai Cristian Dărmănescu şi Daniel Florin Nistor şi lansat în anul 2013.

Datorită experienţei şi relaţiilor internaţionale cu marii producători de peşte din lume, dar şi al celor trei linii de procesare și ambalare automatizate şi de înaltă productivitate din cele două fabrici din Constanța şi Bucureşti, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atât în cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Billa, Cora, Penny etc., cât şi în peste 300 de magazine de comerţ tradiţional.

Pentru informații suplimentare:

Monica Leulescu, Senior PR Executive, United

Tel. +40 733 000 201

Email: monica@unitedcom.org

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *