Ciprian Donciu, ASUS România: Românii își doresc smartphone-uri de top, deși 70% din piața locală este dominată de echipamente cu prețuri sub 200 de euro Ciprian Donciu, ASUS România: Românii își doresc smartphone-uri de top, deși 70% din piața locală este dominată de echipamente cu prețuri sub 200 de euro
În ciuda apetitului românilor pentru smartphone-uri de top, cu caracteristici perfomante și prețuri pe măsură, piața locală de telefoane inteligente este dominată de dispozitivele... Ciprian Donciu, ASUS România: Românii își doresc smartphone-uri de top, deși 70% din piața locală este dominată de echipamente cu prețuri sub 200 de euro

În ciuda apetitului românilor pentru smartphone-uri de top, cu caracteristici perfomante și prețuri pe măsură, piața locală de telefoane inteligente este dominată de dispozitivele cu prețuri de sub 200 de euro (sub 1.000 lei), arată datele ASUS România, reprezentanța locală a unuia dintre cei mai mari producători de componente pentru PC-uri, sisteme de calcul, dar și accesorii din lume.

Un procent de 50% din piața locală de smartphone-uri este reprezentată de echipamentele cu ecrane cuprinse între 5 și 5,4 inch, cele cu ecrane cuprinse între 4,5 și 4,9 inch au ajuns să reprezinte numai 15% din piață, iar cele cu ecrane cuprinse între 4 – 4,4 inch ocupă aproximativ 13%, diferența fiind ocupată de smartphone-urile cu ecrane de peste 5,5 inch sau cele cu diagonale de sub 4 inch.

 Această statistică, precum și tendințele de creștere ale pieței de telefoane inteligente la circa 4 milioane de unități în acest an au făcut ca producătorul taiwanez să aducă pe piața locală o nouă serie de smartphone-uri de la care se așteaptă să depășească 200.000 de unități vândute într-un an, ceea ce ar urma să asigure o cotă de piață de peste 10% companiei.

“Lansarea noii game de smartphone-uri Zenfone 3, precum și discuțiile pe care le purtăm în prezent cu operatorii de telefonie ne fac să privim cu optimism spre anul 2017, când ne așteptăm să depășim 200.000 de smartphone-uri vândute la nivel local, ceea ce ar însemna că numărul de telefoane vândute de noi în România îl va depăși pe cel de laptop-uri”, a declarat Ciprian Donciu, country head, business development manager în cadrul ASUS România și Ungaria.

zenfone3

Șeful ASUS România descrie piața locală de smartphone-uri drept una atipică. “70% dintre smartphone-urile vândute pe piața din România sunt echipamente cu prețuri de sub 200 de euro. Clienții români cumpără un smartphone fie doar pentru funcția lui de telefon, fără a avea pretenții sau așteptări prea mari, dar sunt și acei utilizatori foarte sofisticați care caută și performanță, care vor să ruleze cele mai complexe aplicații ce necesită o configuratie pe masura. Românii caută dispozitive premium, care vin cu un cost pe măsură, însă nu și le permit. Acesta este locul pe care ni-l dorim, iar noua generație Asus Zenfone 3 este exact raspunsul”, a mai spus Ciprian Donciu.

Până la finalul acestui an, ASUS România estimează că va comercializa până la 100.000 de smartphone-uri în România.

ASUS a lansat în România, printre primele piețe din Europa, noua familie de telefoane inteligenței Zenfone 3, ce cuprinde include modelul de top ZenFone 3 Deluxe, dotat cu o cameră foto ce duce la un nou nivel fotografierea cu telefonul, ZenFone 3, un terminal echilibrat cu design premium și performanțe superioare, precum și ZenFone 3 Ultra cu ecran FullHD de 6.8”, care excelează în multimedia.

Noua gamă de smartphone-uri Zenfone 3 este disponibilă în mai multe variante de culoare și performanțe, având prețuri ce pornesc de la 379 de lei și pot ajunge și la 3.349 de lei.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *