Investiţie de 350.000 euro în lansarea primulului espresso bar „retail-in-retail” din România Investiţie de 350.000 euro în lansarea primulului espresso bar „retail-in-retail” din România
Brewtiful, noul model de franciză de pe piaţa locală, care îşi propune să aducă mai mulți clienți la punctul de vânzare prin conceptul retail-in-retail,... Investiţie de 350.000 euro în lansarea primulului espresso bar „retail-in-retail” din România

Brewtiful, noul model de franciză de pe piaţa locală, care îşi propune să aducă mai mulți clienți la punctul de vânzare prin conceptul retail-in-retail, s-a lansat oficial, cu o investiţie de 350.000 euro. Primele locaţii Brewtiful sunt active deja în 6 magazine QuickMobile şi SOLE din Bucureşti, Cluj-Napoca, Baia-Mare, Timişoara şi Constanţa.

O franciză Brewtiful la cheie presupune un espresso bar dotat cu espressor, consumabile şi cafea premium. Acesta este amplasat în interiorul unui magazin, bancă sau locaţie HoReCa, fără a ocupa foarte mult spaţiu, dar oferind, în acelaşi timp, o experienţă deosebită vizitatorilor şi clienţilor deja existenţi.

„Brewtiful a fost creat pe conceptul retail-in-retail şi îşi propune să crească numărul de clienţi în orice tip de magazin, dar şi rata de fidelizare a acestora, prin oferirea vizitatorilor din locaţii posibilitatea de a cumpăra şi o cafea de specialitate, preparată de barista, cu echipamente premium şi metode de brewing artizanale”, declară Viorel Stoiean, Managing Director-ul Brewtiful.

Investiţia într-o astfel de franciză ajunge la circa 40.000 euro, oscilând în funcţie de specificul retailului în care este amplasată. Suma include, pe lângă cele menţionate, şi training de specialitate, respectiv un supervizor full time.

După o investiţie de 350.000 euro, franciza Brewtiful a atras deja 3 parteneri din zona de retail şi HoReCa. În plus, în primul an de la lansare, business-ul îşi propune să acopere toate oraşele importante din ţară, cu circa 30 de puncte Brewtiful active în diverse lanţuri de magazine, banking și HoReCa.

”Partenerii cu care discutăm sunt din retailul de produse electro-IT, librării, dar și alte locații premium, care doresc creșterea numărului de vizitatori și fidelizarea clienților existenți”,  explică Managing Director-ul Brewtiful.

Potrivit acestuia, brandul Brewtiful a atras inclusiv atenția unor nume importante din banking, care caută metode de a poziționa sediile și sucursalele bancare ca locații prietenoase și accesibile.

”Un business Brewtiful se deschide cu 40.000 euro, investiția putând fi amortizată într-o perioadă de la 1 până la maxim 2 ani, în funcție de locaţie. Este important de menţionat că beneficiul direct al francizei este numărul de vizitatori pe care îl generează zilnic pentru partener. Astfel, odată cu integrarea unui espresso bar Brewtiful în locaţia sa, un partener poate avea un trafic zilnic mai mare cu aproximativ 50% faţă de cel normal”, adaugă Viorel Stoiean.

Dacă obiectivul pe termen scurt al conceptului Brewtiful este extinderea națională, în toate orașele importante din țară, la un an după validarea succesului pe piața din România, franciza urmează să se extindă și la nivel internațional. Țările vizate sunt cele tradiţional consumatoare de cafea, respectiv Grecia, Turcia, Polonia, Germania sau Marea Britanie.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *