Happy Day, record de audiență Happy Day, record de audiență
Ieri, 6 octombrie, emisiunea Happy Day, dfuzată 8:30 – 9:00, o producție proprie Happy Channel, a înregistrat un record de audiență! Telespectatorii au ales... Happy Day, record de audiență

Ieri, 6 octombrie, emisiunea Happy Day, dfuzată 8:30 – 9:00, o producție proprie Happy Channel, a înregistrat un record de audiență!

Telespectatorii au ales să-și înceapă ziua happy, urmărind informațiile COOLturale prezentate într-o manieră amuzantă de simpaticii Criss, Vlad, Rapha și Carmen Brumă.

Așadar, Happy Day s-a situat în intervalul 8:00-8:57 pe locul 3 în top all channels, pe segmentul publicului feminin din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu audiențe record: 0.9 puncte de rating și 6.1% share.

În timpul dimineții, în intervalul 06:00-10:00, canalul de televiziune Happy Channel s-a poziționat pe locul 3 în top all channels pe targetul Femei 18-49 Urban, cu 0.5 puncte de rating și 3.9% share, în timp ce Acasa TV s-a poziționat abia pe locul 10.

În cadrul ediției de ieri din Happy Day, Carmen Brumă a dat milităria jos din pod și i-a provocat pe Criss și Vlad la un antrenament military, la Happy Fitness! La Happy Food, Vlad a gătit o nouă rețetă alături de Chef Liviu Lambrino: cotlete de porc la tigaie cu garnitură de sparanghel, servite cu sos olandez pe bază de ouă și unt. Iar Criss a vizitat showroom-ul Band of Creators, unde aflat mai multe despre viitoarele prezentări de modă cu designeri români, informații pe care le-a dezvălui la Happy Style.

Telespectatorii pot urmări în continuare ultimele noutăți în materie de fitness, rețete culinare și style la Happy Day, de luni până joi, de la 8:30 la 9:00, cele bune cărți, filme, melodii la Happy Night, de luni până joi, de la 23:20 la 23:50, iar Happy Weekend va aduce în fiecare sâmbătă și duminică, de la 9:00 la 10:00, informațiile rubricilor prezentate în timpul săptămânii.

———————————————

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Target: Femei 18 – 49 Urban

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *