Primul finish al campaniei #BUnofilter. Startul frumuseții fără filtru! Primul finish al campaniei #BUnofilter. Startul frumuseții fără filtru!
B.U. a vorbit întotdeauna despre autenticitate, despre îmbrățișarea multiplelor fațete ale personalității și despre o viață activă, trăită fără compromisuri și regrete. În dimineața... Primul finish al campaniei #BUnofilter. Startul frumuseții fără filtru!

B.U. a vorbit întotdeauna despre autenticitate, despre îmbrățișarea multiplelor fațete ale personalității și despre o viață activă, trăită fără compromisuri și regrete. În dimineața fresh de toamnă a zilei de joi, 22 septembrie, B.U. a sărbătorit finalul campaniei #BUnofilter, o campanie cu iz de libertate, energie și dinamism, asemenea fetei B.U.

Campania a surprins realitatea noii generații în care individualitatea este piatra de temelie a unei lumi noi, mai interesantă și complexă. B.U. a provocat fetele să renunțe la filtre și să dezvăluie frumusețea unei realități construite din caracterul spontan și divers al fiecăreia.

bunofilter

Primele anotimpuri #BUnofilter

Campania #BUnofilter s-a desfășurat în două etape pe microsite-ul www.bunofilter.com: într-o primăvară sărbătorită în spiritul Golden Kiss (cea mai recentă lansare de gamă de parfum) și într-o vară activă ce a stat sub semnul B.U. in action (sub umbrela căruia stau antiperspirantele şi gelurile de duş smoothie).

Prima etapă a campaniei a durat 9 săptămâni și a invitat fetele să se înscrie pe microsite, alegând din stări autentice precum sparkling, wild, party girl, spicy, inFashion, free, romantic, inLove şi passion.

lo-res-ralucaroberta-marile-castigatoare-bunofilter

Marea câștigătoare a primei părţi a campaniei, Raluca Pufan, a câștigat o ședință foto profesională în care spectrul colorat și vioi al personalității sale a fost pus în evidență.

Campania a continuat, tot timp de 9 săptămâni, cu lansarea provocării unei veri pline de energie, unde fetele au ales dintre stările fără filtru: passion, strong, playful, GetSetGo, powerful, confident, iCanFly, NeverGiveUp, balanced.

După această a doua etapă, Roberta-Alessandra Leceanu a fost desemnată marea câștigătoare și a câștigat o pereche de ghete Kangoo Jumps și un tricou #BUnofilter. Ocupantele următoarelor trei locuri au câștigat brățări fitness din silicon cu pedometru și tricouri personalizate #BUnofilter.

Finalul campaniei #BUnofilter a adus zâmbetele autentice din online în offline și a marcat primul eveniment B.U. în România într-o dimineață însorită de început de toamnă!

În cadrul evenimentului am încheiat în mod oficial o campanie fără filtru, alături de jurnaliști și bloggers. Invitatele au făcut cunoștință cu cele două mari câștigătoare, a căror imagine va face parte în continuare din universul B.U.

Ne-am adus aminte cu drag de parfumul adolescenței, inconfundabilul B.U., iar Adriana Ilioiu, marketing manager Sarantis România, ne-a mărturisit un secret: promisiunea revenirii anul viitor cu o acțiune cel puțin la fel de dinamică, în cadrul căreia le vom reîntâlni pe câștigătoarele de anul acesta!

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *