Alevia, creștere anuală a cifrei de afaceri cu aproximativ 20% Alevia, creștere anuală a cifrei de afaceri cu aproximativ 20%
Alevia, compania românească specializată în producția de suplimente alimentare și ceaiuri, înregistrează o creștere a cifrei de afaceri în primele 8 luni ale lui... Alevia, creștere anuală a cifrei de afaceri cu aproximativ 20%

Alevia, compania românească specializată în producția de suplimente alimentare și ceaiuri, înregistrează o creștere a cifrei de afaceri în primele 8 luni ale lui 2016 de aproximativ 20% față de 2015. Astfel, compania își menține ritmul ascendent înregistrat pe parcursul activității și ajunge la o cifră de afaceri lunară de 450.000 euro, cu o creștere de 30% în luna august în comparație cu cea din 2015 și de 45% față de aceeași lună a anului 2014.

Până în 2021, compania își propune atingerea cifrei de afaceri anuală de 10 milioane euro în baza dublării spațiului de producție în urma unei investiții în valoare de 1.000.000 euro și alocarea unui buget de marketing și promovare în valoare de 400- 500.000 euro/an.

Evoluția companiei se reflectă și la nivelul spațiului de lucru. Anul 2016 reprezintă prilejul pentru extinderea unității Alevia după achiziția unei hale cu o suprafață totală de aproximativ 2000 mp, cu o investiție totală estimată la 1 milion euro. Hala va găzdui depozitul, producția de ceaiuri și linii noi de producție. În urma extinderii, suprafața depozitului va crește de la 170 mp la 600 mp și va fi organizat pe trei nivele, iar departamentul de ceaiuri va fi extins de la 150 mp la 500 mp.

În ceea ce privește liniile noi de producție, acestea vor consta în trei game noi, fiecare gamă având minim 25 de produse, iar investiția este estimată la 500.000 euro. Noua investiție presupune și o creștere cu 15% a numărului de angajați, după finalizarea halei ajungându-se la un număr total de 211 angajați și achiziția de noi utilaje menite să dubleze capacitatea de producție. Întregul proces de extindere este estimat să dureze un an și jumătate.

Pentru următorii doi ani, obiectivele de dezvoltare Alevia vizează menținerea unui trend de creștere a vânzărilor între 15-20% anual și intrarea pe 7 noi piețe prin lansarea a 150 de produse dedicate.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *