CEO-ul BADSI: Efectele creșterii economice din România în primele 2 trimestre se resimt la nivelul pieței auto CEO-ul BADSI: Efectele creșterii economice din România în primele 2 trimestre se resimt la nivelul pieței auto
Cu peste 600 unități vândute în primele 2 trimestre și o creștere a vânzărilor estimată la aproximativ 40% până la final de an, Paul... CEO-ul BADSI: Efectele creșterii economice din România în primele 2 trimestre se resimt la nivelul pieței auto

Cu peste 600 unități vândute în primele 2 trimestre și o creștere a vânzărilor estimată la aproximativ 40% până la final de an, Paul Badea, CEO-ul BADSI, vorbește despre o creștere a pieței auto pentru 2016 în jurul a 10%, tendințe pentru 2017 și investițiile planificate pentru dezvoltarea şi mărirea productivităţii companiei.

“La finalul lunii iulie am avut parte de sur¬priza celei mai mari creşteri trimestriale a PIB-ului din 2008 încoace și o creștere economică în trimestrul II de trei ori peste cea a UE. Urmând aceeași direcție, piața autoturismelor noi are posibilitatea să încheie anul 2016 în creștere cu peste 10% față de 2015. Nevoia de mobilitate a românilor este ascendentă, lucrul acesta se vede în achiziția de autoturisme, chiar dacă este influențată în primul rând de un apetit de risc crescut din partea finanțatorilor. Diferența între dealeri se face la nivel de servicii și relaționare cu clientul. Experiența pe care noi o propunem clienților, de la achiziție până la reparații mașini urmează filozofia noastră de business – fiecare client să ne recomande cel puțin o dată. Aflați pentru prima oară în ultimii 3 ani pe profit, ne dorim să consolidăm această trasă ascendentă, mizând pe investiții în sisteme şi echipamente care să ne permită mărirea productivităţii și eficientizarea proceselor interne ale companiei”, a declarat Paul Badea.

În Europa, tendința în materie de vânzări de automobile arată o accentuare a preferinţelor pentru SUV-uri și crossovere, care au depășit ca volum vânzările de maşini compacte şi subcompacte. Este un comportament de cumpărare ce se resimte și la noi în țară, din total unități comercializate de BADSI în 2016 92% fiind automobile de tip SUV și crossover, iar jumatate din acest procent fiind reprezentat de Qashqai – întemeietorul clasei crossover.

“La nivel european, Nissan oferă clienților săi o gamă de mașini în care Qashqai-ul este personajul principal. Așa cum Nissan anticipa deja din 2007 când a lansat primul Qashqai, clienții se întdreaptă din ce în ce mai hotărâți către mașini care să le satisfacă atât nevoia de mobilitate în interiorul orașului cât și în afara lui. Nu este o nevoie care se naște abia acum, mai degrabă este o nevoie pe care clienții o aveau de mult, dar pe care producătorii au început să o ia în seamă abia dupa succesul primului Qashqai. Acest lucru se vede prin faptul că în ultimi 4-5 ani toți producătorii au introdus în game modele crossover. În plus, tot în materie de tendințe, Conectivitatea și Autonomia  sunt cuvintele cele mai des rostite la conferintele de specialitate. Industria auto trece printr-o perioadă de schimbări majore. Rolul dealerilor va suferi modificări odată cu apariția mașinii conectate, acestia adaugând responsabilităti vizavi de buna funcționare a mașinilor clienților și responsabilitatea față de sistemele conectate ale mașinii. Singurul factor care inhibă această schimbare este faptul că sunt în continuare foarte multe mașini neconectate pe străzi. Asta încercăm să schimbăm dezvoltând alâturi de partenerii noștri tehnologii de after market de mașină conectată atât pentru piața din România cât și pentru țările din jur”, este de părere Paul Badea.

De cealaltă parte, în ciuda intervențiilor Guvernului prin programe publice, parcul auto naţional a continuat să se învechească. Vârsta medie a parcului auto depășește la ora actuală 13 ani, iar prognoza pentru 2020 arată că vom depăși vârsta de 14 ani, fapt ce conduce la creşterea emisiilor poluante şi ridică semnale în ceea ce privește siguranţa traficului. “Problema energiei și a poluării capată proporții din ce în ce mai mari în lume, dar și la noi, Bucureștiul fiind astăzi una dintre cele mai poluate capitale. Sprijinul Guvernului acordat prin programul Rabla Plus acelora care achiziționează automobile 100% electrice, dar și intențiile Ministerului Mediului în ceea ce privește infrastructura pentru astfel de mașini orientează România pe direcția ecosustenabilității. Mașinile ecologice au multe avantaje: poluare considerabil redusă, zgomot diminuat, dar și un Cost Total al Proprietății (TCO) considerabil mai mic, iar lista beneficiilor poate continua. În momentul de față, BADSI comercializează în România Nissan Leaf, un vehicul 100% electric, declarat mașina anului în Europa în 2011 și care este și astăzi cea mai bine vandută mașină electrică din lume. Cu o proiectare de la zero, care a lăsat în urmă orice stereotip sau preconcepție, Nissan Leaf are un motor de 109CP, atinge 100 km/h în 11,9 secunde, iar bateria lithium-ion oferă o autonomie de aproximativ 250 km”, a conchis oficialul BADSI.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *