Un an de Mega Mall: 31% creștere a cifrei de afaceri și de 32% a traficului Un an de Mega Mall: 31% creștere a cifrei de afaceri și de 32% a traficului
După primul an de activitate, Mega Mall înregistrează o creștere generală care se reflectă atât la nivelul cifrei de afaceri, cât și al mediei... Un an de Mega Mall: 31% creștere a cifrei de afaceri și de 32% a traficului

După primul an de activitate, Mega Mall înregistrează o creștere generală care se reflectă atât la nivelul cifrei de afaceri, cât și al mediei de vizitatori. În contextul în care cifrele deja existente îl poziţionau în topul mallurilor din București, centrul comercial stabilește un nou record cu o creștere medie de peste 31% a cifrei de afaceri, față de primele luni de la lansare.

Inaugurat în mai 2015 de către grupul NEPI, lider pe piața dezvoltatorilor imobiliari din România, Mega Mall înregistrează o cifră notabilă și în ceea ce privește media de vizitatori. La doar 1 an de la deschidere, evoluția centrului comercial este una ascendentă, drept dovadă fiind creșterea de 32% a traficului.

Primul an de activitate a adus, de asemenea, rezultate semnificative pentru retailerii de fashion disponibili pe suprafața închiriabilă de 77.000 mp, aceștia înregistrând în medie o creștere de 36%, în timp ce partea de food&beverages a crescut cu 34%, iar serviciile cu 70%.

Evoluția stabilită de Mega Mall vine pe fondul unei creșteri resimțite la nivelul întregului grup NEPI, toate cele 15 centre comerciale din portofoliu înregistrând rezultate pozitive anul acesta. Dezvoltarea centrului comercial s-a remarcat incă din primele luni și, deși așteptările erau ridicate, acestea au fost depășite de departe de realitatea din teren. Mai mult, anul acesta NEPI a achiziționat partea de 30% deținută până acum de Real4You.

Progresul este susținut de un mix perfect între necesitate și accesibilitate, 85% dintre vizitatori considerând că Mega Mall are de departe cea mai facilă circulație internă, iar spațiile ofertante adaugă valoare experienței de cumpărare. Mai mult, multiplele căi de acces și parcarea supradimensionată (3.000 de locuri) au dus la un trafic echilibrat, 32% din vizitatori accesând mallul pietonal, 30% prin metode de transport în comun și 38% cu ajutorul autoturismelor proprii.

Mega Mall este cel mai complex proiect de retail al grupului de investiții și dezvoltare NEPI. În urma unei  investiții de 165 de milioane de euro, acesta acoperă în total 230.000 metri pătrați, fiind în prezent centrul comercial cu cea mai mare suprafață construită din România.

Mallul dispune de un spațiu închiriabil de 77.000 de metri pătrați, dispuși pe 4 niveluri, și găzduiește în prezent 220 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș.

Mega Mall aduce și o serie de premiere în retailul romanesc, care le oferă bucureștenilor experiențe unice de divertisment: sala de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi-olimpică, cinematograful Cinema City cu 14 săli și tehnologia 4Dx, un nou concept de spații de distracții cu casino, deschis non-stop, un sports bar, unde pot fi urmărite transmisiuni sportive live, dar și un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *